آوای جنوب

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

روز فتح مکه فرا رسیده است/آل‌سعود در حال تکه کردن جهان اسلام است

مرتضویمدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جنایت‌های متعدد سعودی‌‌ها در سالیان اخیر به خصوص فاجعه منا گفت: روز فتح مکه فرا رسیده است.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی امشب در حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان در بیت‌ آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان بی‌کفایتی آل‌سعود در حادثه منا گفت: منا محلی است که امکان هر گونه حادثه‌ای در آن وجود دارد و لذا باید تدبیری از سوی مسئولان عربستان برای جلوگیری از فاجعه اندیشیده می‌شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص گفت: اما دولت بی‌تدبیر عربستان به فکر این نبود که برای جمعیت ۲٫۵ میلیون نفری که وارد منا می‌شوند تدبیری بیاندیشد.

مرتضوی افزود: در خوشبینانه‌ترین حالت باید این گونه تحلیل کنیم که چون نیروهای زبده عربستانی در جنگ‌های یمن و سوریه و بحرین و عراق علیه جهان اسلام حضور دارند، این مشکل ایجاد شده است.

این مسئول گفت: اما با گریزی به حادثه سال ۶۶ که در آن حجاج ایرانی را به شهادت رساندند این تحلیل وجود دارد که فاجعه منا هم برنامه‌ای از پیش تدارک دیده شده است.

وی در ادامه اظهارات خود با بیان این که باید کمیته حقیقت‌یابی برای این کار تعیین شود، افزود: این کمیته نباید وابسته به حکام آل سعود باشد که نتواند واقعیت را به جهانیان توضیح دهد.

مرتضوی با ابراز این سخن که این ملت را کسی نمی‌تواند بترساند، تصریح کرد: جهان آن گونه که باید شیعه را نشناخته و نمی‌داند که در مکتب علوی و غدیر ترس وجود ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه رژیم آل‌سعود در حال تکه کردن جهان اسلام است، تصریح کرد: آن‌ها به کمک آمریکا و اسرائیل به دنبال این کار هستند.

وی با بیان اینکه زمان، زمان فتح مکه است، خاطرنشان کرد: عربستان با این کارها نمی‌تواند بیداری اسلامی را کنترل کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president