کد خبر : 52907
تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 0:06

روایت دروغ یک خبرنگار مقابل رئیس‌جمهور + تصاویر

روایت دروغ یک خبرنگار مقابل رئیس‌جمهور + تصاویر

آوای جنوب روایت دروغ خبرنگار زن اصلاح‌طلبی که در مقابل رئیس جمهور از پلیس امنیت اخلاقی سخن گفته بود توسط اعضای این جریان برملا شد. خبرنگار زن پشت تریبون سئوال از رئیس جمهور ایستاد و روایتی دروغ از مشقت خود برای حضور در این نشست خبری و فرار از دست گشت ارشاد عنوان کرد. موضوعی

آوای جنوب

روایت دروغ خبرنگار زن اصلاح‌طلبی که در مقابل رئیس جمهور از پلیس امنیت اخلاقی سخن گفته بود توسط اعضای این جریان برملا شد.

خبرنگار زن پشت تریبون سئوال از رئیس جمهور ایستاد و روایتی دروغ از مشقت خود برای حضور در این نشست خبری و فرار از دست گشت ارشاد عنوان کرد.
موضوعی که باعث تعجب رییس جمهور شد. آنچه از فضای عوامل رسانه‌ای دولت روایت شده پلیس امنیت اخلاقی در حوالی ساختمان این کنفرانس خبری حضور نداشته و اگر هم پلیس در آن نزدیکی مستقر بوده است این خانم خبرنگار اگر به قوانین کشور احترام و آن را رعایت می‌کرد، نباید نگرانی بابت تذکر اخلاقی می‌داشت.
موضوع مهم اما روایت‌پردازی کاملا دروغ و کذب این خبرنگار در اولین کنفرانس خبری مسعود پزشکیان و همچنین در برابر شخصیت دوم کشور است.
چه از لحاظ حرفه خبرنگاری و رسالت اطلاع رسانی صادقانه و دقیق و چه از لحاظ حضور در یک کنفرانس که اصحاب رسانه کشورهای جهان حضور داشتند نباید یک خبرنگار به خود اجازه دهد که به دروغ پردازی آن هم علیه یک نهادی که حافظ امنیت کشور است، اقدام کند.
این کذبیات آن هم در یک جمع مهم رسانه‌ای و در برابر رئیس جمهور و کابینه دولت نشان می‌دهد که جریان اصلاحات قائل به هیچ نوع اطلاع رسانی دقیق و صحت در خبررسانی نیست!
این موضوع با واکنش یکی از افراد نزدیک تیم اطلاع رسانی دولت در شبکه ایکس روبرو شد و وی در این راستا نوشت: «آیا واقعا اگر کسی با این میزان حجاب در خیابان باشد گشت ارشاد گیر می‌دهد که نیاز به میانبر شود؟»
وی در پاسخ به یکی از کاربران که بیان کرد «‏ ایشون عمدا اینجوری بیان کردن که وجود گشت ارشادو تذکر بدن یک ترفند خبرنگاری استفاده کردن» نوشت: «خبرنگار می‌بایست واقعیت را منعکس کند ولاغیر.»
البته وی در یک گاف جالب توجه عکسی در صفحه اینستاگرام خود با مجری این کنفرانس منتشر کرده که قبل از شروع برنامه در محل آن حضور داشته است!
با این اوصاف حتی فعالان جریان اصلاحات در فضای مجازی به خوبی معترف هستند که این روایت کاملا کذب بوده است اما با کمال تعجب دروغ‌پردازی را یک ترفند خبرنگاری توصیف می‌کنند! هرچند افکارعمومی در شبکه‌های اجتماعی در مقابل این موضوع واکنش منفی نشان داده و نسبت به دروغ‌پردازی رسانه‌ها با هر توجیهی اعتراض کرده‌اند.
متاسفانه در سال ۱۴۰۱ دو خبرنگار زن اصلاح‌طلب دیگر با همین روایت‌های دروغ و سپس لیدری اغتشاشات باعث ایجاد ناامنی برای کشور شدند و بنا بر اعتراف اصلاح‌طلبان دروغ گویی یکی از ترفندهای رسانه‌ای آنان است.

.
#گشت_ارشاد
#پلیس_امنیت_اخلاقی
#خبرنگار_زن
#اصلاح‌طلب
#شفیعی
#کنفراس_خبری
#رئیس_جمهور
#پزشکیان
#دروغ
#روایت_دروغ

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.