آوای جنوب

رهاسازی انگشتر از دست دختر نوجوان با کمک مامور آتش‌نشانی دیشموک

مسئول آتش‌نشانی دیشموک گفت: انگشتری که موجب تورم و درد شدید در انگشت دست دختر نوجوانی شده بود توسط آتش‌نشانان رهاسازی شد.

آوای جنوب؛

رحمت‌الله عزت‌پور مسئول آتش‌نشانی دیشموک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیشموک اظهار کرد: در پی تماس شهروندی با آتش‌نشانی مبنی بر گیر کردن انگشتر در دست دختر نوجوانی، بلافاصله ماموران امدادی آتش‌نشانی با تجهیزات مخصوص در محل حضور پیدا کردند.

وی افزود: به محض رسیدن در محل متوجه شدیم که انگشت دختر نوجوان به علت گیر کردن انگشتر، دچار تورم شده و وی را به شدت آزار می‌دهد.

عزت‌پور تصریح کرد:‌ با استفاده از تجهیزات آتش‌نشانی به‌ ویژه دستگاه مخصوص برش اشیاء حلقوی و با رعایت اصول ایمنی، انگشتر را از دست دختر نوجوان رها کردیم.

وی بیان کرد:‌ با رهاسازی انگشتر از دست دختر نوجوان، وی را از دردسر چهار ساعته انگشتر بر روی دست، باعث خوشحالی خانواده وی شدیم.

این مامور آتش‌نشانی از مردم خواست در صورت بروز چنین مشکلاتی سریعاً موضوع ر ا به آتش‌نشانی اطلاع دهند تا در اسرع وقت به آنها خدمات‌رسانی شود.

عزت‌پور یادآور شد:  شهروندان حتی‌الامکان از حلقه‌های جنس تیتانیوم، استیل و … استفاده نکنند، تا از بروز چنین حوادثی جلوگیری شود.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president