کد خبر : 45236
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهریور 1399 - 10:50

رفتن پیامکی رئیس جهاد کشاورزی گچساران تکذیب شد/ تاج الدینی ؛ از رفتن پورالحسینی خبر ندارم

رفتن پیامکی رئیس جهاد کشاورزی گچساران تکذیب شد/ تاج الدینی ؛ از رفتن پورالحسینی خبر ندارم

آوای جنوب مدیر کل جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خبر منتشر شده از سوی رسانه ها و مطلب عنوان شده در صفحه مجازی منتصب به رئیس جهاد شهرستان گچساران گفت : از رفتن پورالحسینی خبری ندارم شاید وی مشکلی داشته باشد. به گزارش آوای جنوب بدنبال انتشار خبری در رسانه های کهگیلویه

آوای جنوب
مدیر کل جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خبر منتشر شده از سوی رسانه ها و مطلب عنوان شده در صفحه مجازی منتصب به رئیس جهاد شهرستان گچساران گفت : از رفتن پورالحسینی خبری ندارم شاید وی مشکلی داشته باشد.

به گزارش آوای جنوب بدنبال انتشار خبری در رسانه های کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر خداحافظی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان گچساران از این اداره ، خبر را از طریق مدیر کل جهاد کشاورزی استان جویا شدیم .

وی در خصوص مطلب منتشر شده در صفحه مجازی منتصب به عبدالوهاب پور الحسینی رئیس جهاد و کشاورزی گچساران با این مضمون که با یک پیامک آمدم و با یک پیامک هم می روم گفت : اگر چه مسئولیت ها موروثی نبوده و همه ما خادم مردم هستیم اما تا کنون تصمیمی در خصوص عزل وی نداشته ایم .

الیاس تاج الدینی اذعان داشت : باید این موضوع را از طریق رئیس جهاد کشاورزی شهرستان پیگیری کنم و به احتمال وی مشکلی شخصی دارد و موضوع رفتن پور الحسینی را تکذیب می کنم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.