آوای جنوب

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

راه‌اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی کاندیداها در کهگیلویه و بویراحمد ممنوع و جرم است + سقف تعداد خودرو در کارناوال

معاون امنیتی ـ سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۷ درصد شعب اخذ رأی این استان سیار هستند و حساسیت نظارت و امنیت را سخت‌تر کرده است.

آوای جنوب؛

فتاح محمدی عصر امروز در کارگاه آموزش عوامل اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ، اظهار کرد:انتخابات آبروی نظام است و همه ما موظف به همکاری در جلب مشارکت حداکثری مردم در صحنه و برگزاری انتخابات سالم هستیم.

معاون امنیتی ـ سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، انتخابات را یک آزمون بزرگ در وضعیت کنونی کشور دانست و افزود:رقابت هفتم اسفند در عرصه داخلی و خارجی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

محمدی با تاکید بر صیانت از آرای مردم گفت: باید با چینش مناسب نیروها در شعب اخذ رأی تلاش کنیم نگرانی مردم از این‌که احتمال خدشه در شعب اخذ رأی کسی پیش آید را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم نارضایتی و نگرانی را نخواهد داشت گفت: در برگزاری انتخابات یک توفیق در اختیار همه ما قرار گرفته است که باید در جهت جلب اعتماد مردم و سربلندی از این آزمون وارد عمل شویم.

محمدی مبنای انتخابات را اخلاق دانست و با اشاره به فرموده رسول خدا(ص) مبنی بر سفارش به مکارم اخلاقی تصریح کرد: در شرایط سخت امروز تلاشمان بر این است که با تعامل هیئت‌های اجرایی و نظارت اعتماد مردم نسبت به سلامت انتخابات را جلب کنیم.

این مسئول رازداری در بررسی صلاحیت‌های نامزدهای انتخابات را از جمله وظایف عوامل اجرایی دانست و با اشاره به تهیه شناسنامه شعب تاکید کرد: توزیع تعرفه طوری انجام شود که شائبه برای کسی ایجاد نشود.

محمدی راه‌اندازی کارناوال‌ها تبلیغاتی را ممنوع و جرم اعلام و تصریح کرد: سقف تعداد خودرو در کارناوال مشخص و در اختیار نیروی انتظامی قرار خواهد گرفت تا در صورت مشاهده برخورد قانونی صورت گیرد.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد، انتخابات هفتم اسفند را نخستین تجربه دولت تدبیر و امید در برگزاری انتخابات دانست و با حساس خواندن این انتخابات گفت: تعداد ۸۵۰ شعبه اخذ رأی در استان براورد شده که با توجه به جابجایی در روستاها و بخش‌ها احتمال تغییر در تعداد شعب وجود دارد.

محمدی با بیان این‌که ۵۷ درصد شعب اخذ رأی کهگیلویه و بویراحمد سیار هستند امنیت و نظارت در جابجایی آرای این شعب را حساس دانست و تصریح کرد: امکانات و تجهیزات لازم در شعب سیار باید تامین شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president