آوای جنوب

راه‌اندازی جایگاه سوخت سی.ان. جی شهرداری دوگنبدان

آوای جنوب
مسوول روابط عمومی شهرداری دوگنبدان گفت: جایگاه سوخت سی.ان. جی دوگنبدان که به علت بدهی تعطیل بود به زودی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش از گچساران، ظهر امروز نشست ستاد تنظیم بازار با حضور فرماندار و روسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این نشست احمد روانبخش، مسوول روابط عمومی شهرداری دوگنبدان اظهار کرد: در راستای اصلاح قیمت بنزین جایگاه سوخت سی. ان. جی شهرداری دوگنبدان که به علت بدهی تعطیل بود ظرف چند روز آینده راه اندازی خواهد شد.

در ادامه این نشست مدیرعامل حمل و نقل شهرداری دوگنبدان با اشاره به اصلاح و سهمیه بندی بنزین گفت: در حال حاضر گشت تاکسیرانی شهرداری دوگنبدان درسطح شهر فعال هستند.

داود حبیبی با بیان اینکه گشت‌های تاکسیرانی در ۳ مرکز متمرکز تاکسی دوگنبدان مستقر هستند، ابراز کرد:گزارش‌های مردمی از افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری مورد پیگیری قرار گرفته است و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

وی اذعان کرد: چنانچه تخلفی از سوی تاکسی‌ها و یا آژانس‌ها گزارش شود، سهمیه بنزین برای متخلفین ثبت نام نخواهد شد.

مدیرعامل حمل و نقل شهرداری دوگنبدان بیان کرد: هم‌اکنون ۷۰۰ تاکسی کددار در سطح شهر دوگنبدان کار جابجایی مسافر درون شهری را انجام می‌دهند که ۱۵ درصد این تاکسی‌ها گردشی هستند.

وی گفت: همچنین تعداد ۴۰ آژانس تاکسی تلفنی دارای مجوز با ۳۰۰ دستگاه خودرو در دوگنبدان فعالیت می‌کنند.

حبیبی خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی در صورت مشاهده تخلف می‌توانند با سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ به صورت شبانه روزی و یا با شماره تلفن ۳۲۳۳۵۷۶۷ تماس حاصل نمایند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president