آوای جنوب

راهپیمایی روز قدس ۱۹ تیر ماه مصادف با ۲۳ رمضان در کهگیلویه و بویراحمدهمزمان با سراسر کشور

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: راهپیمایی بزرگ روز قدس همزمان با سراسر کشور ۱۹ تیر ماه با حضور تمام اقشار مردم برگزار می شود

خاضعسرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌های مختلف این استان برای برگزاری باشکوه مراسم روز جهانی قدس همکاری کنند.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته مراسم روز جهانی قدس به شرایط و اوضاع منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: حضور گروهک‌های تروریستی در کشورهای مسلمان و مظلوم عراق و سوریه، حمله رژیم آل‌سعود با حمایت و پشتیبانی آمریکا و اسرائیل و مظلومیت مردم فلسطین همه بر اهمیت برگزاری باشکوه روز جهانی قدس افزوده است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تدبیر حضرت امام(ره) هم با هدف حمایت از مردم مظلوم فلسطین و هم محکومیت جنایات رژیم جعلی اسرائیل به نام روز قدس نام‌گذاری شده که در مدت ۶۷ سال تشکیل این رژیم غاصب بیش از چهار میلیون از مردم فلسطین در اردوگاه‌های کشورهای همجوار در شرایط سختی به زندگی ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ خون تازه‌ای در رگ‌های مردم فلسطین دمید، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل گروه‌های حماس در فلسطین و لبنان باعث شد رژیم جعلی اسرائیل هیچ‌گاه به اهداف خود دست پیدا نکند.

این مسئول به بیان اینکه اسرائیل بعد از آمریکا دومین دشمن جمهوری اسلامی ایران به‌شمار می‌رود، بیان کرد: اوضاع بد و بحرانی منطقه و حضور گروهک‌های تروریستی در کشورهای مسلمان و دیگر ناآرامی‌های منطقه خاورمیانه همه از سوی آمریکا و اسرائیل و با هدف ضربه زدن به مسلمانان رهبری می‌شود.

خاضع حمایت از مظلوم و استکبار‌ستیزی را دو هدف جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: مردم با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس هم حمایت خود را از مردم فلسطین نشان می‌دهند و هم از این رژیم جعلی اعلام انزجار می‌کنند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به گفته سردار سلیمانی حمایت از کشورهای مظلوم جزء مولفه‌های امنیت ملی است و اگر از کشورهای مظلوم دفاع نکنیم مجبور هستیم در داخل کشور با این کشورهای ظالم مقابله کنیم و متحمل خسارتی شویم.
خاضع با بیان اینکه احتمال ۲۹ روزه شدن ماه رمضان وجود دارد، گفت: به همین دلیل امسال راهپیمایی در سومین جمعه از ماه مبارک برگزار می شود تا مشکلی پیش نیاید.
وی حمایت از مردم فلسطین را جزء آموزه‌های دینی، وظیفه‌ شرعی و مولفه‌های امنیت کشور دانست و ادامه داد: مراسم روز جهانی قدس روز جمعه ۱۹ تیر برابر با ۲۳ رمضان به صورت همزمان از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در تمام شهرستان‌ها و بخش‌های استان آغاز می‌شود، در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد مراسم از میدان هفت تیر به سمت خیابان طالقانی و مصلی بزرگ امام خمینی برگزار می‌شود.

این مسئول خواستار حمایت و همکاری همه دستگاه‌های استان برای برگزاری باشکوه روز جهانی قدس شد و افزود: سپاه عشایر نسبت به حضور عشایر در این روز برنامه‌ریزی کند، ضمن اینکه اصناف و بازاریان استان با تزیین بازار حضور فعالی در این روز داشته باشند.

خاضع تصریح کرد: سپاه فتح و شهرداری یاسوج نسبت به نصب بنر روز جهانی قدس در میادین شهرها اقدام کنند و نیروی انتظامی امنیت مراسم را تأمین کنند همچنین پلیس راهور در خصوص کنترل ترافیک اقدامات لازم را انجام دهند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزگردهای تحلیلی تبیینی روز جهانی قدس در صدا وسیمای مرکز استان برگزار و نسبت به حضور مردم در این روز اطلاع‌رسانی لازم صورت گیرد.

وی در پایان بر همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی، ائمه جمعه، جماعت و کانون‌های مساجد در برگزاری خوب و باشکوه روز جهانی قدس تأکید کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president