آوای جنوب

راهنمای کامل خدمات شرکت کمک رسان ایران SOS در یک جا

کمک رسانی ۶۱ سال پیش به عنوان صنعتی تازه، آغاز شد. این فعالیت با قوانینی ساده برای ارائه خدمات به بیمه شدگان شروع به کار کرد به طوری که در ابتدا خدمات مورد نیاز را در دسترس بیمه‌شدگان قرار می‌داد، سپس هزینه آن را از شرکت مد نظر بیمه، دریافت می‌کرد. از آن سال‌ها تا به امروز کمک رسانی راه زیادی را طی کرده‌است و در دسته‌بندی بزرگ صنعت بیمه، قرار گرفته‌ است. درسال ۷۱، شرکت کمک رسان ایران با توجه به فعالیت موسسات کمک رسانی در شرکت بیمه و خدماتی نمودن پوشش‌های بیمه‌ای، شکل گرفت.
شرکت‌های کمک رسانی موسساتی مستقل از شرکت های بیمه هستند ولی خدماتی را به بیمه گزاران آن شرکت‌ها ارائه می‌دهند.

شرکت کمک رسان چیست
شرکت‌های بیمه موسسه‌ی مالی هستند و فعالیت آنها جبران خسارات می‌باشد.  شرکت بیمه در ازای دریافت مبلغی متعهد می‌شود تا خسارات وارد شده به بیمه‌گزار را جبران نماید. شرکت کمک رسان ایران، شرکتی خدماتی و ثبت شده به شماره ۹۱۸۹۱ در تاریخ ۷۱/۵/۲۱ است. این شرکت کمک رسان، شرکت بیمه نیست؛ بلکه موظف است بر اساس شرایط و قوانین، همه خطرات بیمه پذیر خود را به شرکت‌های بیمه بسپارد.

شرایط عضویت در شرکت کمک رسان ایران

هر شخص حقیقی زیر ۶۵ سال با قبول شرایط و قوانین شرکت و پرداخت حق عضویت خود، می‌تواند از خدمات شرکت استفاده کند. شرکت کمک رسان بر اساس فرم پزشکی و قرارداد که شخص حقیقی تکمیل می‌کند، اعضا را پذیرش می‌کند. حق عضویت فرد به صورت سالانه و قسطی می‌باشد.
خدمات کمک رسان، بعد از پرداخت حق عضویت فعال می‌شود. بعد از فعال شدن عضویت، پوشش حوادث و بیماری، قابل استفاده است. قرارداد بیمه شرکت کمک رسان ایران یک ساله است و در صورت درخواست امکان تمدید وجود دارد.
کمک رسان ایران SOS بیمه تکمیلی

شرکت کمک رسان با همکاری شرکت‌های بیمه به بیمه‌گزارها خدمات و پوشش‌های بیمه‌ای ارائه می‌دهند.
این شرکت همان‌طور که گفته‌شد شرکت بیمه نیست و حق فروش بیمه‌نامه ندارد؛ اما با همکاری و شراکت با شرکت‌های بیمه از آنها حمایت می‌کند.
شرکت بیمه، خدمات را در قالب بیمه تکمیلی، ارائه می‌دهد. بیمه معمولا به صورت گروهی رائه می‌شود؛ اما امکان استفاده انفرادی هم وجود دارد. در بیمه انفرادی، فرد در مرحله اول باید یک چکاپ کامل انجام دهد، بعد از بررسی سلامت شخصی، واجد شرایط بودن برای ثبت نام به او اطلاع داده می‌شود. چکاپ و آزمایشات لازم باید حتما در آزمایشگاه بیمه انجام شود.
بیمه انفرادی، بستگی به طرح انتخاب و تعهدات شرکت بیمه دارد. اما پرداخت هزینه‌های بیمه تکمیلی در حالت کلی، هزینه‌هایی مانند: بستری بیمارستان، پاراکلینیک، آزمایشگاه، لیزر چشم، ویزیت و دارو، زایمان و شامل هزینه‌های دندان پزشکی می‌شود.
هر کدام از موارد ذکر شده دارای سقف تعهد برای پرداخت هستند. با توجه به این سقف تعهد، حق بیمه شخص تعیین می‌شود.  سن افراد در بیمه‌ تکمیلی انفرادی برای پرداخت حق بیمه، حائز اهمیت می‌باشد.

اما بهترین بیمه تکمیلی را از کدام کارگزاری تهیه کنیم که هم معتبر باشد هم بیمه با قیمت‌های مناسبی ارائه دهد؟ ما برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم. برای خرید بهترین بیمه تکمیلی به لینک زیر مراجعه نمایید:
https://bimeh.com/health/

خدمات قابل ارائه کمک رسان ایران SOS

چند مورد از مواردی که از خدمات بیمه تکمیلی و کمک رسان ایران می‌باشد را برایتان به اختصار شرح می‌دهیم.
پزشک در منزل
در شرایط سخت کرونا، دسترسی شبانه روزی به خدمات پزشکی و پرستاری بی‌شک یکی از نیازهای درمانی سالمندان و  افرادی است که دغدغه دسترسی و مراجعه به مراکز درمانی دارند.

پزشک در منزل از خدمات شرکت کمک رسان
این پوشش می‌تواند برای آنها بهترین انتخاب و خدمات باشد. به این صورت که شرکت کمک رسان ایران خدمات پزشکی و پرستاری از جمله: تزریقات، پانسمان، سرم درمانی، نوار قلب، ویزیت رایگان پرشک، سنجش فشار خون، فیزیوتراپی، گفتار درمانی، مشاور تغذیه و مشاوره روانپزشکی و… را تحت پوشش می‌گیرد و بیمه‌گذار می‌تواند از آن استفاده کند.
کمک رسانی اتومبیل
پوشش کمک رسانی اتومبیل در داخل شهر و همچنین در خارج از محل سکونت در طول سفر در سراسر ایران برقرار است. خدماتی شامل: بازدید اولیه درمحل، پرداخت سریع خسارت، انتقال اتومبیل به تعمیرگاه، انتقال سرنشینان در زمان خرابی، تهیه و ارسال لوازم یدکی، چکاپ فصلی می‌باشد.
خدمات آمبولانس
یکی از کاربردی‌ترین پوشش‌های شرکت کمک رسان ایران sos، خدمات آمبولانس است که برای بیمه‌گزاران شرکت کمک رسان ایران وجود دارد. این خدمت به این صورت است که در هر ساعت از شبانه روز، با کادر حرفه‌ای از تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده خدمات رسانی‌های پزشکی با رعایت ضوابط مراکز نظارتی می‌باشد. همچنین، در زمان عملیات انتقال، پزشک مسئول فنی، نظارت کامل خواهد داشت.
کمک رسانی حقوقی
برای انتخاب وکیل و کمک رسانی حقوقی، از موسسه حقوقی کمک رسان دادبانان که متشکل از گروهی از وکلای با سابقه دادگستری و اعضاء هیئت علمی دانشگاه‌ها است، در دسترس اعضاء قرار می‌گیرد. معرفی وکیل، راهنمایی و مشاوره حقوقی و….  از خدماتی است که ارائه می‌شود.
تامین هزینه‌های زایمان طبیعی و سزارین
هزینه سزارین و طبیعی مشروط به اینکه شخص یک سال عضویت داشته باشد، برای زایمان اول، دوم و سوم تا سقف ۵ میلیون تومان پرداخت می‌گردد.
کمک رسانی کامپیوتر، خدمات مسافرت، بیمه دندانپزشکی، درمان و امداد پزشکی از دیگر خدمات ارائه شده توسط شرکت کمک رسان ایران و بیمه می‌باشد.
لازم به ذکر است که بیمه‌گزار تا ۴ماه از تاریخ مدارک پزشکی و ترخیص خود، فرصت دارد تا از مزایای قرارداد و یا خدمات کمک رسان استفاده کند. بعد از گذشت این تاریخ، شرکت هیچ مسئولیتی در قبال پرداخت هزینه ندارد.
همکاری شرکت کمک رسان ایران sos

شرکت کمک رسان ایران با توجه به خدمات گسترده خود در سراسر کشور شامل ۳۵ شعبه است. همچنین قرارداد با صدها بیمارستان، درمانگاه، آزمایشگاه، کلینیک‌های دندانپزشکی و… شریک قابل اعتمادی برای خدمات درمانی شرکت‌های بیمه محسوب می‌شود. تاکنون شرکت‌های خصوصی بسیاری از این خدمات استفاده نموده‌اند.
شرکت کمک رسان در ارائه این رشته خدمات از حمایت «مؤسسه ارزیابی درمانی کمک رسان هستی» که مؤسسه تخصصی ارزیابی خسارت درمان با مجوز بیمه مرکزی است برخوردار می‌باشد.
شرکت‌های بیمه شامل: سامان  SOSبیمه، آسماری SOSبیمه، پاسارگاد SOSبیمه، حکمت SOSبیمه، امید SOSبیمه، کارآفرین SOSبیمه و معلم SOS بیمه از جمله شرکت‌های بیمه‌ای هستند که با شرکت کمک رسان ایران همکاری می‌کنند.

مراکز طرف قرارداد شرکت کمک رسان ایران

مراکز طرف قرارداد بیمه SOS کمک رسان ایران
برای اطلاع از مراکز طرف قرارداد شرکت کمک رسان ایران SOS می‌توانید به سایت شرکت کمک رسان مراجعه کنید. در سایت می‌توانید، اطلاعات به روز طرف قرارداد با شرکت بیمه SOS از قبیل بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، کلینیک‌ها، مراکز دندانپزشکی و …  را مشاهده کنید.
شرکت کمک رسان sos با همکاری شرکت‌های بیمه به بیمه‌گزارها خدمات و پوشش‌های بیمه‌ای ارائه می‌دهند.
این شرکت، به عنوان یک شرکت بیمه محسوب نمی‌شود و حق فروش بیمه‌نامه ندارد؛ اما با همکاری و شراکت با شرکت‌های بیمه از آنها حمایت می‌کند.

منبع: مجله بیمه دات کام: (https://bimeh.com/mag)

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president