آوای جنوب

فرماندار بویراحمد:

راهبرد فرمانداری بویراحمد حضور حداکثری مردم در انتخابات است

یاری پور فرماندارفرماندار بویراحمد گفت: راهبرد فرمانداری حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه سال‌جاری است.

آوای جنوب؛

هوشنگ یاری‌پور صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بویراحمد با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: زنده نگه داشتن دفاع مقدس یکی از نیازهای ما است و اگر این یادبودها و یادواره‌های شهدا نبود در انتقال معارف دینی و ارزشی و جنگی با مشکل مواجه می‌شدیم.

فرماندار بویراحمد اظهار داشت: وظیفه ما انتقال معارف جبهه و جنگ به نسل جوان بوده که انتظار می‌رود که در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس نیز تلاش وافر صورت گیرد.

وی بر لزوم برگزاری برنامه‌های باشکوه هفته دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی جدید فرصت مناسبی برای انتقال معارف و ارزش‌های دینی به نسل نوجوان و جوان جامعه است و باید با حساسیت این امر را انجام داد.

یاری‌پور هفته دفاع مقدس را نماد اقتدار و عظمت ملت ایران اسلامی دانست و گفت: هفته دفاع مقدس هفته بازگو کردن دلاوری‌ها، رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

فرماندار بویراحمد در بخشی دیگر از سخنان خود بر حضور مدیران در جلسات شورای اداری شهرستان تاکید کرد و گفت: حضور نماینده مدیران در جلسات پذیرفتنی نیست.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: اگر اتاق جلسات را تبدیل به اتاق کار کنیم و همواره در انجام امور، رضایت مردم را مدنظر قرار دهیم بدون شک مدیر موفقی خواهیم بود.

یاری‌پور در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و انتخابات میان دوره‌ای شورای روستایی تصریح کرد: امسال از لحاظ سیاسی با حساسیت بالایی مواجه هستیم که انتظار می‌رود مدیران شهرستانی شرایط را کنترل کنند تا انتخاباتی باشکوه برگزار کنیم.

مسئول ارشد اجرایی بویراحمد راهبرد فرمانداری را حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه سال‌جاری عنوان کرد و گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات حق‌الناس است از این‌رو مدیران باید این سخن رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

یاری‌پور در پایان تصریح کرد: مدیران شهرستان بویراحمد حق استفاده از اموال دولتی و صحبت کردن له یا علیه کاندیدای انتخاباتی را ندارند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president