آوای جنوب

خطیب جمعه گچساران:

رئیس جمهور باید بداند که آرمان‌های ما وابسته و ریشه در سانتریفیوژها دارد

آقای روحانی نکند تحت فشار نیروهای افراطی اصحاب فتنه افرادی را برای وزارت علم معرفی می‌کردید که خودتان می‌دانستید رأی نمی‌آورند تا با این هدف به مردم تلقین شود که مجلس مانع اجرای برنامه‌های دولت است

۱۳۹۳۰۷۰۴۰۰۰۱۷۵_PhotoAحجت‌الاسلام عبدالمجید کرمی ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی این هفته گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری اظهار داشت: انسان‌های متقی همیشه مورد لطف و کرم پروردگار قرار کی‌گیرند و در دنیا و آخرت روسفید هستند.

آوای جنوب؛

وی شداید و سختی‌های پیش‌روی انسان را امتحانی الهی عنوان کرد و افزود: خداوند انسان‌ها با به روش‌های مختلف ورد امتحان و آزمایش قرار می‌دهد و هر چقدر تقوا و ایمان انسان بیشتر باشد امتحان وی نیز سخت تر است.

امام جمعه موقت گچساران در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این هفته گچساران با بیان اینکه در مشکلات و شداید زندگی باید تنها به خداوند و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تکیه کنیم، گفت: تکیه بر غیر از خداوند و اهل بیت(ع) عواقب و سرانجام خوبی ندارد.

کرمی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص برخی مسائل اخیر همچنین فتنه ۸۸ عنوان کرد: فتنه چیست و آیا ردپای از فتنه در کتاب خدا وجود دارد.

وی فتنه را آشوب، بلوا و ایجاد حوادثی که سبب اختلاف میان دو گروه و کشته شدن انسان‌های بی‌گناه دانست و بیان داشت: در سوره بقره آیه ۱۹۲ گناه فتنه از قتل بزرگ‌تر عنوان شده است.

این مسئول ادامه داد: اگر آتش فتنه به پا شد یک نفر کشته نمی‌شود بلکه انسان‌های زیادی از بین می‌روند و مصداق این امر در فتنه ۸۸ روی داد که ۲۳ نفر از بهترین جوانان ما قربانی شدند.

امام جمعه موقت گچساران عنوان کرد: بر اساس آیه قرآن کسانی که فتنه به پا کردند مجازاتی بزرگ‌تر و سخت‌تر از قاتلان دارند.

کرمی با اشاره به برخی حوادث پیش‌ آمده در فتنه ۸۸ گفت: ما یقیناً می‌دانیم که صحنه‌گردانان فتنه ۸۸ چند نفر نبودند در داخل کشور کسانی با اجاره اوباش هزینه کرده و به تخریب اموال دولتی، بانک‌ها و قتل افراد پرداختند.

وی ادامه داد: این امر به دستگاه قضا و امنیت ملی ارتباط دارد که با این افراد برخورد لازم را انجام دهد.

کرمی با بیان پرسش که آیا برای به ثمر رساندن انقلاب و رساندن به این جایگاه کم‌هزینه شده است، افزود: جایگاه فتنه از نظر فقهی و جایگاه قرآن در سوره بقره کاملا مشخص شده است.

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به برخی مباحثی که به گفته وی فضای مجلس را این روزها به خود مشغول کرده، گفت: حرف ما این است مردم و دولت مشکلات عدیده‌ای دارند و مجلی روی برخی مباحثی پافشاری می‌کند که نه سود دنیوی دارد و نه اخروی و زمینه‌ساز آشوب و فتنه دیگری نیز می‌باشد.

این مسئول تأکید کرد: چه ضرورتی دارد این مباحث مطرح شود آن هم در صحن علنی مجلس که تمام دوربین‌های خبری بر آن زوم کرده است.

وی ادامه داد: اینکه بگوییم یک انسان ساده‌لوحی عاملی حرف‌های زده است صحیح و منطقی نبوده و کوچک را بزرگ کردن است.

حکم سران فتنه با بیشترین تخفیف اعدام است

کرمی عنوان کرد: بر اساس آیه شریفه قرآن اگر قرار است عدالت در خصوص فتنه‌گران اجرا شود حکم آقایان با بیشترین تخفیف اعدام است.

عده‌ای ناقص‌العقل بازیچه ساکتان فتنه شده‌اند

کرمی افزود: عده‌ای ناقص‌العقل مانند عروسک خیمه‌شب بازی بازیچه دست کسانی شدند که تا دیروز در فتنه ۸۸ سکوت کرده و مردود شدند و آن عده حالا نمی‌توانند حرف بزنند ولی توی ساده ‌لوح را وسیله برآورده کردن مقاصد خود کرده‌اند.

امام جمعه موقت گچساران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امام راحل فرمودند که پشتیبان ولایت فقیه باشد تا به مملکت آسیب نرسد، یادآور شد: انصاف آیا آسیب نرسید، آقایانی که ادعای بی‌گناهی سران فتنه را دارید، سران فتنه تا چه اندازه به وصیت امام راحل عمل کردند.

کرمی عنوان کرد: امام راحل فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید نه کسی که با سیاست‌بازی آدم‌ها را روانه می‌کند تا فتنه‌انگیزی کنند.

وی با اشاره به لزوم مطالعه وصیت‌نامه امام راحل توسط همه احاد مردم به ویژه نمایندگان مجلس گفت: گفته‌اید فتنه‌گران اصحاب امام راحل بوده‌اند، امام راحل فرمودند میزان حال فعلی افراد است.

هنگامی که بسیجیان در جبهه شهید می‌شدند بعضی آقازاده‌ها جیب‌های خود را پر می‌کردند

کرمی ادامه داد: هنگامی که بسیجیان در خط مقدم بودند و شهید می‌دادند تا آقازاده‌هایی همچون شما در امنیت و آرامش جیب‌ها و بانک‌ها را پر کرده و دنبال گرفتن مدرک باشید و گرنه دشمن به امثال شما اجازه نفس کشیدن نمی‌دادند چه برسد به مدرک گرفتن.

امام جمعه موقت گچساران عنوان کرد: اگر امروزه برای ولی فقیه عزیزمان خط و نشان بکشید غیرت بسیجی را نشان می‌دهیم و اثری از فتنه‌گران و بلندگوی فتنه‌انگیز باقی نمی‌گذاریم.

کرمی در بخش دیگری از سخنان خطاب به رئیس جمهور کشور گفت: آقای روحانی نکند تحت فشار نیروهای افراطی اصحاب فتنه افرادی را برای وزارت علم معرفی می‌کردید که خودتان می‌دانستید رأی نمی‌آورند تا با این هدف به مردم تلقین شود که مجلس مانع اجرای برنامه‌های دولت است.

وی عنوان کرد: نکند هدفتان این بوده که مجلس را همانند مجلس ششم برای برنامه‌های سازش‌کارانه یکدست کنید.

این مسئول در پایان متذکر شد: آرمان‌های ما ریشه در سانتریفیوژها دارند و در این مسیر خون و احمدی‌روشن‌ها داده‌ایم و باز هم اگر لازم باشد خون خواهیم داد.
رئیس جمهور باید بداند که آرمان‌های ما وابسته و ریشه در سانتریفیوژها دارد و ما در این راه خون‌ها داده‌ایم.

وی با انتقاد از سخنان رئیس جمهور درباره برگزاری رفراندوم، افزود: دعوت کردن مردم به رفراندوم از سوی رئیس جمهور چه فایده‌ای دارد.
امام جمعه موقت گچساران به برخی مشکلات این شهرستان اشاره و تصریح کرد: من ابتدا از نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تقدیر می‌کنم ولی از وی می‌خواهم که به مشکلات شهرستان توجه ویژه‌ای داشته باشد.

کرمی به مشکلات بهداشت و درمان گچساران اشاره کرد و افزود: شهرستان ما در این زمینه امکانات مناسبی ندارد و من از مسئولان درخواست دارم که به حوزه بهداشت و درمان شهرستان توجه ویژه داشته باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. حق طلب گفت:

    خیر مقدم بشیح کرمی عزیز که همواره بیانی زیبا وروشن دارند اگر درخطبه های آتی درمورد عدالت ورفع تعویض وآن رفتارهایی که باعث مهاجرت ساکنین می شود وبه تبع ان فرار سرمایه های انسانی را دارد ومخصوسا در بخش اشتغال که واقعا تبعیض فاحش وجود دارد ودربخش بهداشت متخصصین بعلت عدم امنیت شهر را ترک می کنند روشنگری فرمایید

  2. وحدت گفت:

    سلام علیکم.درودبرگچساران درودبراستادارجمندم جناب حجت الاسلام والمسلمین عبدالمجیدکرمی.طیب الله انفاسکم.اعیادشعبانیه مبارک.دستبوس شماتقی وحدت

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president