آوای جنوب

رئیس جدید اوقاف و امور خیریه کهگیلویه منصوب شد

a_25روح‌الله قبادپور به عنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه منصوب شد.

آوای جنوب؛

مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید اوقاف و امور خیریه شهرستان کهگیلویه ظهر امروز با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری دهدشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در این آیین، تعالی علمی، اقتصادی، اجتماعی و باورهای دینی را با محوریت مساجد و اماکن متبرکه دانست و اظهار داشت: اگر محوریت این بقاع متبرکه از دست رود و ما به عنوان مسئول نگاه‌محوری به مساجد و اماکن متبرکه نداشته باشیم دچار افول فرهنگی خواهیم شد.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: هرگاه حاکمیتی از مسجد و امامزاده دور ماند قطعا خطا کرده و دچار عقب ماندگی شده است.

حسینی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی با عظمت و با شکوه و به عنوان قدرت در جهان مطرح است هشدار قاطعانه رهبر معظم انقلاب به آل‌سعود را مورد اشاره قرار داد و گفت: آل‌سعود که با پشتیبانی آمریکای مستبد و غرب ملحد نفس می‌کشد از هشدار و اقتدار علوی رهبر معظم انقلاب به خود لرزید.

وی اقتدار ایران را به واسطه باورهای دینی و فرهنگ اسلامی دانست و تاکید کرد: باید فرزندان خود را با این فرهنگ ناب تربیت کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه برخی خلاءهای فرهنگی در سطح استان را ناشی از مقید نبودن به اماکن زیارتی عنوان و تصریح کرد: خانواده‌ها زیارت بقاع متبرکه را در برنامه خود داشته باشند و از وجود معنوی این بقاع بهره‌مند شوند.

در ادامه علی پوزش طی سخنانی سیستم گردش قدرت و تغییر مدیریت را یک امر پذیرفتنی دانست و افزود: باید نسبت به این تغییر و تحولات مدیریتی دید مثبت داشته باشیم.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به وجود ۲۷۰ مسجد و ۷۷ امامزاده در سطح این شهرستان، نظارت بر امور این اماکن متبرکه را از وظایف اوقاف برشمرد و گفت: می‌طلبد ادارات و نهادها با اوقاف و امور خیریه همکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه اعتبارات محدود جوابگوی نیازهای نامحدود این اداره نیست خواستار پیگیری ردیف بودجه متمرکز از سازمان اوقاف و امور خیریه توسط مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان شد.

در این مراسم از خدمات عبدالنبی صمدیان تقدیر و روح‌الله قبادپور به عنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهگیلویه معرفی شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president