کد خبر : 44694
تاریخ انتشار : شنبه 6 اردیبهشت 1399 - 16:13

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران: جمع آوری بیش از ۳۲۳۵بسته غذایی و بهداشتی در گچساران برای کمک به نیازمندان 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران: جمع آوری بیش از ۳۲۳۵بسته غذایی و بهداشتی در گچساران برای کمک به نیازمندان 

آوای جنوب  رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا و کمک به نیازمندان شهرستان تا کنون تعداد ۳ هزار و ۲۳۵ بسته بهداشتی و موادغذایی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال جمع آوری شده است. حجت الاسلام هادی خادمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با تبریک

آوای جنوب 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا و کمک به نیازمندان شهرستان تا کنون تعداد ۳ هزار و ۲۳۵ بسته بهداشتی و موادغذایی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال جمع آوری شده است.

جمع آوری  بیش از  3235بسته غذایی  و بهداشتی  در گچساران

حجت الاسلام هادی خادمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با تبریک فرا رسیدن ماه مهمانی خدا اظهار کرد: در راستای مقابله با ویروس کرونا و کمک به نیازمندان تا کنون تعداد ۳ هزار ۲۳۵ بسته بهداشتی و موادغذایی تهیه و جمع آوری شده است.

 وی با اشاره به اینکه بسته‌های مواد غذایی و بهداشتی شامل برنج، روغن، قند، ماکارانی، چای و مواد شوینده بوده است، گفت: ارزش ریالی این بسته‌های مواد غذایی و بهداشتی ۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال بوده است.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران  با اشاره به اینکه  بخش اول این کمک‌ها در بین نیازمندان توزیع شده است، افزود: توزیع بسته‌های مواد غذایی و بهداشتی  در بین نیازمندان این شهرستان در ماه مبارک رمضان همچنان ادامه دارد.

 خادمی ابراز کرد: بسته‌های مواد غذایی و بهداشتی با همکاری شورای هیات مذهبی ، موکب‌ها و کانون‌های فرهنگی و تبلیغی  در طرح کمک مومنانه تهیه و جمع آوری شده است.

 وی در ادامه با اشاره به دیگر اقدامات هیئت‌های مذهبی گچساران در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا عنوان کرد: از زمان شیوع کرونا هیئت‌های مذهبی شهرستان به مانند دیگر گروه‌های جهادی،نیروهای مردمی، ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در این مدت به گندزدایی و ضدعفونی معابر و مکان‌های پرتردد فعالیت داشتند.

 خادمی با بیان اینکه هیئت‌ها در  زمان ویروس کرونا تعطیل نبوده‌اند، عنوان کرد:  تعداد ۱۰ هزار ماسک بهداشتی از  سوی شورای هیات مذهبی گچساران تهیه و در بین اقشار جامعه و نیازمندان در سطح شهرستان توزیع شد.

 رئیس تبیلغات اسلامی گچساران خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی گچساران پخت افطاری در ماه مبارک رمضان و توزیع در بین نیازمندان شهرستان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.