کد خبر : 41474
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 آذر 1398 - 15:11

رؤسا و کارمندان ادارات از مباحث انتخاباتی در محل کار خودداری کنند

رؤسا و کارمندان ادارات از مباحث انتخاباتی در محل کار خودداری کنند

رئیس دادگستری گچساران گفت: برخی‌ها تصور می کنند که کارمندان دولت می‌توانند برای کاندیداها تبلیغات داشته باشند اما تا زمان وقت اداری تبلیغات در محل ادارات ممنوع و مباحث انتخاباتی مطرح نشود. به گزارش آوای جنوب از گچساران، پیش از ظهر امروز نشست شورای اداری گچساران با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری در سالن

رئیس دادگستری گچساران گفت: برخی‌ها تصور می کنند که کارمندان دولت می‌توانند برای کاندیداها تبلیغات داشته باشند اما تا زمان وقت اداری تبلیغات در محل ادارات ممنوع و مباحث انتخاباتی مطرح نشود.
کارمندان ادارات  از مباحث انتخاباتی  در محل کار خودداری کنند

به گزارش آوای جنوب از گچساران، پیش از ظهر امروز نشست شورای اداری گچساران با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

 در این نشست رضا غریب‌پور با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سالجاری اظهار کرد: برای پیشگیری از وقوع جرم در مکان‌های استقرار صندوق  ایجاد امنیت لازم و ضروری است.

 رئیس دادگستری گچساران ادامه داد: هئیت‌های نظارت و اجرایی موارد مربوط به انتخابات را لازم مطالعه کند و نسبت به جرائم انتخاباتی آگاهی داشته باشند.

 وی با بیان اینکه اولویت اصلی  برگزاری انتخابات امنیت است، گفت: برخی‌ها تصور می کنند که کارمندان دولت می‌توانند برای کاندیداها تبلیغات داشته باشند اما تا زمان وقت اداری تبلیغات در محل ادارات ممنوع است و مباحث انتخاباتی مطرح نشود.

غریب پور با اشاره به اینکه کارمندان ادارات از مباحث انتخاباتی در محل کار خودداری کنند، ابراز کرد: همه تلاش ما براین است تا این انتخابات با سلامت کامل برگزار شود.

 وی با اشاره به اغتشاشات اخیر به دلیل اصلاح و سهمیه‌بندی بنزین در شهرستان خاطرنشان کرد: بنا به اتفاقاتی که در سطح شهرستان رخ داد از همه کسانی که در صحنه حضور داشته‌اند و امنیت مکان‌ها را برعهده داشتند تقدیر وتشکر دارم.

تاکید فرماندار گچساران به تعامل و همکاری دستگاه‌اجرایی برای برگزاری انتخابات

فرماندار گچساران گفت: دستگاه‌های اجرایی در شهرستان همکاری لازم برای برگزاری انتخابات داشته باشند.

تاکید فرماندار گچساران به تعامل و همکاری دستگاه‌اجرایی برای برگزاری انتخابات

به گزارش آوای جنوب از گچساران، پیش از ظهر امروز نشست شورای اداری گچساران با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

 در این نشست علی خوانپایه اظهار کرد: برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گچساران نشست‌هایی برگزار شد.

 وی با اشاره به اینکه قبل از آغاز فرآیند انتخابات تمامی دستگاه‌های اجرایی لازم و ضروری است که پای کار باشند، گفت:  یکی از موضوعات  مهم، برگزاری انتخابات  است که از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

   فرماندار گچساران با بیان اینکه چهار اصل مهم در انتخابات رعایت شود، ابراز کرد:  برگزاری سلامت، امنیت، ایجاد فضای رقابت و حضور حداکثری در انتخابات حائز اهمیت است.

 وی با تاکید بر اینکه در شرایط حساس کنونی بایستی توجه خاصی به انتخابات شود، بیان کرد: سه اصل مهم در انتخبات بایستی رعایت شود.

خوانپایه با بیان اینکه امام راحل بیان داشتند که میزان رای مردم است، افزود: ما به عنوان مجریان قانون لازم است از آرای مردم صیانت و حفاظت کنیم چرا که حق الناس است.

 وی با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی بایستی پایبند این باشیم که حق الناس را رعایت کنیم، گفت:  موضوع فصل الخطاب قانون است و هر چه که قانون بیان دارد لازم الاجرا است و قانون را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.

خوانپایه با بیان اینکه نیروهای امنیتی بازوان امنیت و سلامت در جامعه هستند، تصریح کرد:  سایر دستگاه‌های اجرایی در شهرستان همکاری لازم برای برگزاری انتخابات داشته باشند.

فرماندار گچساران ادامه داد: این امکانات و منابع  که در اختیار دولت و دستگاه‌های اجرایی است متعلق به نظام جمهوری اسلامی است.

 وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی سنگ اندازی نکنند چرا که برابر قانون برخورد خواهد شد.

 خوانپایه به تعامل و هم افزایی بین دستگاه‌ها برای برگزاری وایجاد یک انتخابات سالم تاکید داشت.

وی در ادامه به مناسبت های پیش رو،  روز۱۶آذر ماه روز دانشجو اشاره کرد و افزود: روسای دانشگاه‌ها به این موضوعات توجه خاصی داشته باشند و خدای ناکرده کاری نکنند که موجب نارضایتی نشوند.

خوانپایه در ادامه به اغتشاشات اخیر در شهرستان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در شهرستان گچساران شاهد کمترین تلفات جانی و کمترین خسارت بودیم که  موضوع را مدیون برداران نیروهای امنیتی شهرستان هستیم.

خوانپایه خاطرنشان کرد: در اغتشاشات اخیر یک تیر جنگی رها نشد که باید تقدیر و تشکر داشته باشیم از برادران نیروی انتظامی و نظامی و اعضای شورای تامین استان که با درای و همفکری  در کمترین زمان این اغتشاشات را خنثی کردند.


آمادگی ۱۰۳ شعبه اخذ رای در گچساران

دبیر ستاد برگزاری انتخابات در گچساران گفت: در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۰۳ حوزه اخذ رای در گچساران پیش‌ بینی شده است.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، پیش از ظهر امروز نشست شورای اداری گچساران با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

در این نشست سید مرتضی سجاد پور با اشاره به برگزاری ی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، برگزاری انتخابات را اولین گام رویکرد این قانون دانسته است.

وی با بیان اینکه بر اساس جدول رده‌بندی شروع ثبت نام از کاندیداها از  روز ۱۰ آذر ماه آغاز خواهد شد، گفت: در جهت توسعه و آمادگی برای برگزاری انتخابات تمامی زیر ساخت‌ها و تجهیزات لازم آماده ارائه خدمات هستند.

 معاون فرماندار گچساران  عنوان کرد: تاکنون جلسات متعددی در زمینه توسعه زیر‌ساخت شعبات اخذ رای صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه کار گروه‌ها تشکیل شده، بازرسی‌ها و بررسی‌های مربوطه از شعبات اخذ رای صورت گرفته است، گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۴۷ حوزه اخذ رای در گچساران و باشت پیش‌ بینی شده است.

سجادپور ابراز کرد: از این مجموع تعداد ۱۰۳ حوزه در گچساران و تعداد ۴۴ حوزه اخذ رای در شهرستان باشت در نظر گرفته شده است.

 دبیرستاد برگزاری انتخابات گچساران اذعان کرد: از مجموع ۱۰۳ حوزه  اخذ رای تعداد۵۲شعبه اخذ رای در مدارس، ۳۸ شعبه در مساجد و حسینیه‌ها و ما بقی در ادارات است.

وی ادامه داد:  تعداد ۶۵شعبه در شهر دوگنبدان و تعداد ۳۸ شعبه روستایی در گچساران است .

 سجادپور  با بیان اینکه ۱۲۰ دستگاه رایانه  برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس مهیا شده است، عنوان کرد: تعداد ۱۵۰ دستگاه خودرو ، نیاز به خطوط تلفن ثابت و پوشش شبکه‌های اینترنتی مورد نیاز است.

 این مسوول تاکید کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند  به جهت همکاری برای برگزاری انتخابات امکانات سخت افزاری و نیروی انسانی را در اختیار فرمانداری قرار دهند.

 دبیر ستاد برگزاری انتخابات شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: با تعاملی که بین ‌دستگاه‌های اجرایی شهرستان است شاهد برگزاری انتخابات بانشاط و حضور حداکثری  خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.