آوای جنوب

دو انتصاب در دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد

آوای جنوب

طی حکمی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش آوای جنوب طی حکمی از سوی دکتر محمد غلام‌نژاد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، محمود شهامت به عنوان معاونت درمان این دانشگاه منصوب شد.

در حکم شهامت آمده است؛
جناب آقای دکتر محمود شهامت
متخصص محترم بیماریهای کودکان و نوزادان
موضوع: ابلاغ
با سلام و احترام
با عنایت به مراتب تعهد تخصص و سوابق اجرایی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست «معاونت درمان» دانشگاه منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید

همچنین سامر مرادیان با حکم محمد غلام‌نژاد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان «سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع» این دانشگاه منصوب شد.

در حکم مرادیان آمده است.
جناب آقای دکتر سامر مرادیان
متخصص محترم اطفال
موضوع:ابلاغ
با سلام و احترام
با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و سوابق اجرایی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع» دانشگاه منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امید است با اتکال به خداوند متعال حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

پیش از این جلال پورانفرد معاونت پشتیبانی، توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد منصوب بود

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president