آوای جنوب

دور تازه خدمات جهادی بهداشت و درمان صنعت نفت در گچساران

آوای جنوب
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گفت: تا پایان سومین روز اردوی جهادی بهداشت و درمان صنعت نفت به بیش از ۱۲۰ نفر از عشایرنشینان گچساران خدمات رایگان پزشکی ارائه شده است.

به گزارش آوای جنوب، محمد محمدی در حاشیه بازدید از اردوی جهادی پزشکی اظهار کرد: اردوی جهادی بهداشت و درمان صنعت نفت از ۲۱ اسفندماه برای رفع مشکلات درمانی در روستاها و مناطق عشایرنشین گچساران تشکیل شده و به افراد نیازمند خدمات رایگان ارائه می‌دهد.

وی اظهار داشت: در این اردوی جهادی، پزشک عمومی، دندان‌پزشک، پرستار، ماما و کارشناس بالینی حضور دارند و به بیماران خدمات درمانی ارائه می‌دهند.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با بیان اینکه بیشترین مراجعه‌ها مربوط به پزشک عمومی و ماما بوده است، افزود: ۶۵ درصد خدمت‌گیرندگان بانوان و ۳۵ درصد آقایان هستند.

محمدی ادامه داد: این اردوی جهادی، پزشکی با استقبال مردم روبه‌رو شده است و تا ۲۵ اسفندماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: گروه جهادی پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت تاکنون در روستاهای آبگندی، دره‌لا، مارین، سد چم‌شیر و آرو حضور داشته‌اند.

منطقه عشایری آبگندی و دره‌لا در ۲۵ کیلومتری جنوب‌غرب، سد چم‌شیر در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرقی، دیل در ۲۷ کیلومتری و آرو در ۳۰ کیلومتری شمال‌غربی شهر دوگنبدان استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president