آوای جنوب

عضو شورای شهر گچساران :

دوره‌های آموزشی توانمندسازی بانوان در گچساران برگزار می‌شود

رضاییعضو شورای اسلامی شهر گچساران گفت: دوره‌های آموزشی ویژه اشتغال‌زایی بانوان در گچساران برگزار می‌شود.

آوای جنوب؛

محبوبه رضایی  با بیان اینکه حمایت از بانوان در گچساران از اولویت‌های کمیته بانوان شورای شهر در این شهرستان است اظهار داشت: اجرای برنامه‌های مختلف و حمایتی ویژه بانوان با کمک دستگاه‌ها و ادارات در دستور کار کمیته بانوان شورای شهر گچساران است.

عضو شورای اسلامی شهر گچساران گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در بحث آشنایی با مهارت‌های شغلی جهت ورود به بازار کار یکی از برنامه‌های مهم کمیته بانوان شورای شهر است.

رضایی عنوان کرد: در حال حاضر زنان بی‌بضاعت و زنان سرپرست خانوار در گچساران وجود دارد که برای برطرف شدن مشکلات معیشتی آن‌ها ضروری بوده برای آن‌ها ایجاد اشتغال‌زایی شود.

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه توانمندسازی بانوان در گچساران از سوی کانون فرهنگی و اجتماعی بانوان شورای شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: به‌زودی دوره‌های آموزشی همچون احداث گلخانه، پرورش قارچ، تهیه گل‌های کریستالی، گلیم بافی، تولید و بسته‌بندی خشکبار و آشپزی و شیرینی پزی در شهرستان گچساران ویژه بانوان برگزار می‌شود و پس از اتمام این دوره از طریق صندوق حمایتی این شورا برای تشکیل تعاونی ها و کارگاههای کوچک زود بازده ئ خانگی تحت حمایت قرار می گیرند.

عضو شورای شهر گچساران با اشاره به اینکه ثبت نام در این دوره‌ها برای همه بانوان به صورت آزاد است، افزود: ثبت نام و شرکت در این دوره‌های آموزشی ویژه بانوان بی بضاعت و بی سرپرست به صورت رایگان است.

به گزارش آوای جنوب این دوره ها با همکاری موسسه پیشتازان برگزار می شود و محل ثبت نام نیز واقع در خیابان شهید بشارت جنب بانک انصار – مجتمع خیام طبقه دوم – واحد ۳ می باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ساده گفت:

    اتخابات نزدیک شد.
    گول زدنها شروع شد

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president