آوای جنوب

دهبانی پور :جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها در کهگیلویه و بویراحمد مهرماه برگزار می‌شود

دهبانیمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها در مهرماه امسال در این استان برگزار می‌شود.

آوای جنوب؛

رضا دهبانی‌پور ، اظهار داشت: نخستین جشنواره استانی مطبوعات و نمایندگی‌ خبرگزاری‌ها در کهگیلویه و بویراحمد ۱۱ تا ۱۵ مهرماه امسال در یاسوج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره با هدف معرفی رسانه‌های برتر استان برگزار می‌شود، افزود: تمامی مدیران مسئول، روزنامه‌نگاران، نویسندگان، خبرنگاران، عکاسان مطبوعات و نمایندگی‌های خبرگزاری‌ها در استان برای شرکت در این جشنواره دعوت می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار برتر خود را که از آغاز فروردین ماه ۱۳۹۲ تا پایان مردادماه ۹۴ براساس رشته‌ها و گرایش‌های جشنواره تولید شده‌اند به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واحد مطبوعات و تبلیغات ارسال کنند.

دهبانی‌پور عنوان کرد: محورهای جشنواره در بخش‌های خبر، گزارش، عکس، مصاحبه و میزگرد، سرمقاله، مقاله با رویکرد نقد، تحلیل و تفسیر، تیتر، صفحه آرایی و طنز بوده است.

وی افزود: این جشنواره دارای بخش ویژه در زمینه‌های ترویج فرهنگ اهل بیت(ع)، حجاب و عفاف و شعار سال ۹۲ « حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی»، شعار سال ۹۳ «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» و شعار سال ۹۴ «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» بوده و افراد می‌توانند آثار خود در این زمینه‌ها را نیز برای بخش ویژه جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت ارسال آثار تا ۴ مهرماه بوده و داوری آثار از ۵ تا ۸ مهرماه انجام می‌گیرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president