کد خبر : 52537
تاریخ انتشار : جمعه 18 خرداد 1403 - 13:08

دلجویی و عیادت مدیرعامل مخابرات کشور از دو پرسنل حادثه دیده گچساران

دلجویی و عیادت مدیرعامل مخابرات کشور از دو پرسنل حادثه دیده گچساران

آوای جنوب  مدیرعامل  مخابرات کشور به همراه هیات همراه از دو پرسنل مخابرات گچساران که در حین  انجام عملیات دچار سانحه شدند عیادت کرد. به گزارش آوای جنوب، مجید سلطانی مدیرعامل مخابرات کشور به همراه هیات همراه از دو پرسنل مخابرات گچساران که در حین انجام عملیات شبکه فیبر نوری  دچار حادثه شدند دلجویی و

آوای جنوب 

مدیرعامل  مخابرات کشور به همراه هیات همراه از دو پرسنل مخابرات گچساران که در حین  انجام عملیات دچار سانحه شدند عیادت کرد.

به گزارش آوای جنوب، مجید سلطانی مدیرعامل مخابرات کشور به همراه هیات همراه از دو پرسنل مخابرات گچساران که در حین انجام عملیات شبکه فیبر نوری  دچار حادثه شدند دلجویی و عیادت به عمل آورد.

سلطانی شب گذشته با حضور در بیمارستان شهید رجایی گچساران از سهراب بایرامی فر  و همچنین  با حضور در منزل افشین قربانی  عیادت و از روند درمان این دو فرد حادثه دیده اطلاع یافت.

به گفته متولیان امر این دو تکنیسین در بامداد ۱۶خردادماه جهت عدم اختلال درروند عبور و مرور وسایط نقلیه، اقدامات ایمنی و تأمینی نظیر قرار دادن تابلوهای هشداردهنده احتیاط و همچنین روشن کردن چراغ فلاشر خودروها را رعایت کرده بودند اما یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ بدون توجه به علائم هشداردهنده، ضمن برخورد با تابلوهای هشدار نیز موجبات مصدوم شدن این ۲ تکنیسین مخابرات را به همراه داشت.

گفتنی است کارکنان شرکت مخابرات گچساران در این سانحه از ناحیه کمر، دست‌وپا دچار آسیب جدی شده‌اند.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.