آوای جنوب

دلاویز: به‌واسطه گذشته از مردم حلالیت طلبید!/زمانی مدعی بودند که ۹۰ درصد آرا را دارند، رجز می‌خواندند و دعوت به رقابت می‌کرد

آوای جنوب

همایش انتخاباتی «ساسان دلاویز» نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به میزبانی طایفه بزرگ برآفتابی در روستای انجیر سیاه گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب ، ساسان دلاویز، نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در این همایش گفت: امروز جای برادر عزیز، شایسته و توانمندم جناب مهندس اردلان زینل زاده در این همایش خالی است. یکی از دغدغه‌های بنده برای ورود به عرصه انتخابات غیبت همین نخبه‌های شایسته و توانمندی است که در سطوح ملی وجود داشت.
دغدغه دلاویز در عرصه انتخابات

وی افزود: حقیقتاً وقتی می‌بینم ظرفیت و توانمندی یک فردی چون مهندس زینل زاده حداقل در سطوح معاونت وزیر یا استانداری یا روسای سازمان‌های بزرگ کشور بوده و متأسفانه تفکری اجازه نداده این ظرفیت‌ها در سطوح ملی استفاده شود؛ با همین نگرانی‌ها و دغدغه‌ها بود که وارد عرصه انتخابات شدم تا باعزت، آبرو و جایگاهی که به برکت دعای خیر شما عزیزان در سطوح ملی داریم این عزیزان را در سطوح ملی استفاده و تقویت کنیم.

دلاویز تصریح کرد: مردم عزیز گچساران کارنامه و عملکرد همه آقایان را دیده‌اند و چیزی نیست که بخواهیم مطرح کنیم و یا موضوعی باشد که از دید همه عزیزان مغفول و مخفی مانده باشد. اگر قرار بود اتفاقی بیفتد در طی این سال‌هایی که دولت همراه این آقایان بوده و شرایط استانی و شهرستانی به‌صورت هماهنگ بوده پس اتفاقی می‌افتاد، اما اراده‌ای نبوده که برای این مردم، نخبگان و همین‌طور برای رفع این مشکلات اتفاق خاصی بیفتد.

شمارا نصیحت می‌کنم

نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنابراین ما با این وضعیت در شهرستان مواجه بودیم و عزیزان هرجایی که تریبونی در اختیارشان قرار می‌گیرد به‌جای اینکه به این مردم عزیز و نجیب گزارش، برنامه و امیدی دهند صرفاً موضوعات شخصی و مسائلی که مرتبط با شخص ایشان است را مطرح می‌کنند و می‌دانند که چالش‌های زیادی با این دولت و جریان انقلابی دارند. لذا چرا خودتان و مردم را به‌زحمت می‌اندازید و این حق‌الناس بزرگی است و من شمارا نصیحت می‌کنم.

به‌واسطه گذشته حلالیت بطلبید!

وی افزود: شما که می‌دانید و مسائل کلان کشور را اشراف دارید، اما فضای سیاسی کشور فضایی نیست که خیز برداشته‌اید و این کت‌وشلواری که برای مجلس آماده کرده‌اید از تن دربیاورید و بین مردم حضور پیدا کنید و به‌واسطه گذشته حلالیت بطلبید!

تحرکات رقیب در عرصه انتخابات

دلاویز گفت: عزیزان من قصد ندارم وارد هیچ حاشیه‌ای شوم و نهایت تواضع و اخلاق‌مداری را نسبت به همه بزرگواران خواهم داشت و شما هم خواهید داشت. پس اگر موضوعی مطرح می‌کنم مواردی است که درد و نگرانی همه عزیزان است و موجبات نگرانی شما در این سال‌ها را فراهم کرده است. عزیزان زمانی مدعی بودند که ۹۰ درصد آرا رادارند، رجز می‌خواندند و دعوت به رقابت می‌کردند ولی وقتی دیدند این موج و استقبال حول محور حسبی الله شکل‌گرفته است قافیه را باختند و به یک سری تحرکاتی که درشان این مردم نیست هم‌روی آورده‌اند.

نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بینی و بین الله بنده در چینش هیچ صندوقی نقش نداشتم و آخرین نفر وارد عرصه انتخابت شدم و تا حالا پایم را در فرمانداری باشت نگذاشتم و فرمانداری گچساران هم یک جلسه داشتند که همه کاندیداها هم حضور داشتند؛ اما اطمینان کامل دارم به امانت‌داری، به صداقت و رعایت حق‌الناس توسط عوامل اجرایی، شورای تأمین، فرمانداران محترم گچساران و باشت. پس این چه رویکردی است که برخی‌ها در پیش‌گرفته‌اند مگر هشت سالی که شما بودید به چه شکلی اقدام می‌شده است؟

موج اصلی پیروزی در بویراحمد

دلاویز ادامه داد: البته این مردم با بصیرت و آگاه هستند و نگران نباشید این موجی که دارید می‌بینید سخنرانی قریب به ۱۵ هزار نفر در باشت، سخنرانی ۱۰ هزارنفری در سرآبننیز، دیشب هم ایل قشقایی بیش از ۵ هزار نفر آمدند و کار را در مرکز شهر تمام کردند.

نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پایان هم گفت: امروز موج اصلی پیروزی ما در بویراحمد (گرمسیر) کلید زده شد و این حماسه و این حضور پیروزی قطعی ما را در ۱۲ اسفندماه شکل خواهد داد. تردید نکنید یکی از اولویت‌های بنده پیگیری تمام موارد و مشکلات مردم است و با دیده منت نیز در اولویت برنامه‌هایم قرار خواهم داد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president