آوای جنوب

دعوت واترپلوئیست‌های نفت و گاز به تیم ملی / دروازبان نفت گچساران به استقلال اهواز پیوست

حبیبیرئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اعلام خبر دعوت از بازیکنان واترپلوی نفت و گاز گچساران به اردوی تیم ملی زیر ۱۷ سال کشور، گفت: دروازبان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران نیز به تیم لیگ برتری استقلال اهواز پیوست.

محمد حبیبی‌نژاد با بیان اینکه گچساران همواره از شهرستان‌های مهم استان کهگیلویه و بویراحمد در امر ورزش به ویژه فوتبال بوده است، افزود: گچساران از دیرباز از جمله شهرهای ورزشی جنوب کشور بوده که ورزشکاران نامی و بزرگی را به ورزش کشور معرفی کرده است.

وی تصریح کرد: معرفی بازیکنان برجسته در رشته‌های مختلف از جمله فوتبال از شاخص‌های مهم گچساران است.

رئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه موج انتقال بازیکنان فوتبال در رده‌های سنی مختلف به تیم‌های فوتبال کشور در لیگ‌های مهم کشوری از چند سال گذشته آغاز شده است، گفت: طی چند سال اخیر موج انتقال بازیکنان فوتبال گچساران در رده‌های مختلف سنی به تیم‌های صاحب‌نام فوتبال کشور و دعوت به تیم ملی شدت گرفته است.

حبیبی‌نژاد با اشاره به تازه‌ترین انتقال فوتبالیست‌های گچسارانی بیان کرد: در این خصوص دروازبان نفت و گاز گچساران طی قراردادی به تیم لیگ برتری استقلال اهواز پیوست.

وی ادامه داد: احسان مرادیان دروازبان سوم تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران که در فصل ۹۴-۹۳ در لیگ دسته اول، این تیم را همراهی می‌کرد به تیم تازه لیگ برتری شده استقلال اهواز ملحق شد.

حبیبی‌نژاد عنوان کرد: این بازیکن گچسارانی طی قراردادی یکساله به این تیم اهوازی پیوسته تا آن را در فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور همراهی کند.

رئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یادآور شد: احسان مرادیان اهل نورآباد از توابع استان فارس است که دارای سابقه بازی در تیم‌های پایه فولاد خوزستان را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد.

حبیبی‌نژاد در ادامه از دعوت بازیکنان واترپلوی نفت و گاز گچساران به تیم ملی زیر ۱۷ سال کشور خبر داد و گفت: تعددی از بازیکنان تیم واترپلوی نفت و گاز گچساران با تشخیص مربیان تیم ملی به اردوی تیم ملی زیر ۱۷ سال کشور دعوت شدند.

وی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات بازیکنان هومن دانشور، امیرمحمد پرهون، حسین خالدی‌تبار، حبیب اسدی و سینا عطازاده از نفت و گاز گچساران به تیم ملی دعوت شده‌اند.

حبیبی‌نژاد در پایان افزود: تیم ملی واترپلو زیر ۱۷ سال ایران با هدایت حمید شب‌انگیز برای مسابقات قهرمانی آسیای این رده سنی در پاییز سال‌جاری آماده می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president