آوای جنوب

پرویزموسوی خبر داد

دعوت از زهرا علیزاده و مریم ایزدپناه برای حضور در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال

فوتبال بانوانرئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از دعوت دو بانوی استان برای حضور در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال زیر ۱۶ سال خبر داد.

آوای جنوب؛

سید پرویز موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سال‌های گذشته بانوان فوتبالیست این استان موفقیت‌های زیادی در سطح کشور داشته‌اند، اظهار کرد: نمونه آن دعوت از بازیکنان هم‌استانی در تیم‌های ملی است.

رئیس هیئت فوتبال استان ادامه داد: استعدادهای بسیار خوبی در بانوان استان داریم که در تیم‌های ملی افتخارآفرینی کرده‌ و نمونه آن گلزنی در بازی‌های آسیایی بود.

موسوی اضافه کرد: ریشه مشکلات فوتبال بانوان کشور به زیرساخت‌های فوتبالی برمی‌گردد که امکانات کنونی اجازه عرض‌اندام بیشتر را به آنان نمی‌دهد.

وی با اشاره به پیشی‌گرفتن بانوان استان از آقایان به لحاظ حضور در تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال، افزود: بانوانی که استعداد فوتبالی دارند خود را به هیئت فوتبال استان و کمیته بانوان معرفی کنند تا از ظرفیت و استعداد آن‌ها برای حضور در تیم‌های ملی استفاده شود.

این مسئول از رایزنی‌های خود با رئیس فدراسیون و مربیان تیم‌های ملی برای استفاده هر چه بیشتر از استعدادهای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: خوشبختانه در فدراسیون عزم جدی برای استفاده از استعدادها در استان‌هایی همچون کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

وی به موفقیت جدید فوتبال بانوان استان اشاره کرد و گفت: خانم‌ها زهرا علیزاده و مریم ایزدپناه از سوی مربیان تیم ملی به اردوی انتخابی تیم ملی زیر ۱۶ سال دعوت شده‌اند که موفقیتی دیگر برای بانوان استان در رشته فوتبال محسوب می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    ماشالا خانم علیزاده

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president