آوای جنوب

در شورای شهر دوگنبدان چه خبر است/ماجرای تماس تلفنی

آوای جنوب
طبق اعلام قبلی جلسه شورای اسلامی شهر دوگنبدان به منظور تعیین سرپرست و شهردار برگزار شد، اما نصف نیمه این جلسه رها شد و گویا تماس تلفنی افراد ناشناس مسبب اتفاقات این شورا است.

مردم گچساران در این انتخابات بر اساس ملاک های خود شرکت کردند اما متاسفانه بعد از انتخابات این مردم هستند که فراموش می شوند .
متاسفانه همواره شاهد آن هستیم که در قبل از انتخابات مردم اولویت اصلی همه کاندیداهای انتخابات می شوند اما همین که رای مردم را به دست می آورند مردم را فراموش می کنند و به فکر راضی کردن عده ای خاص هستند .
این نقطه مشترک جریان های سیاسی است که مردم را فقط در وقت تنگشان می خواهند و بس .
یادشان می رود چگونه تا لحظه آخر به دنبال تک رای مردم بودند اما به وقت تصمیم گیری مردم فراموش می شوند و خود عقل کل می شوند .
بگذریم اما اینجا گچساران است و قرار بر آن بود شورای شهر دوگنبدان بعد از چند روز امروز تکلیف سرپرست و شهردار دوگنبدان را مشخص کند اما …
پیمان علیپور عضو جوان شورای شهر دوگنبدان در صفحه اینستاگرام خود آورده است: یک تماس تلفنی با شکوهی رییس شورای شهر موجب شد او جلسه را ترک کند .
اینکه چه کسی با شکوهی تماس گرفته است مهم نیست مهم آن است چرا شورای شهر از بیرون مدیریت می شود و این سوال پیش می آید قرار است چه اتفاقی در شهرداری رقم بخورد و منافع چه افرادی در میان است .
جلسه تمام شد و گذشت اما مهمترین خروجی جلسه این بود که تصمیم گیرنده اصلی در شورا تماس تلفنی از بیرون است .
نظر مردم گچساران در این خصوص چیست و مردم در این میان چه نقشی را ایفا می کنند و آیا مردم فقط در هنگام انتخابات عزیز هستند .

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president