آوای جنوب

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

در انتخابات مجلس شورای اسلامی از هیچ جریان و حزبی و شخصی حمایت نخواهیم کرد

استان کهگیلویه و بویراحمد در ابعاد مختلف توسعه و سالم‌سازی محیط و فضا رسالت دارد زیرا استان به خودی خود حاشیه‌هایی دارد که رسانه‌ها باید فرهنگ تخریب و تضعیف را به تعامل تغییر دهند

متقیمدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به زودی جشن خودکفایی ۱۸۰۰ خانوار مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی برگزار می‌شود.

آوای جنوب؛

غلامرضا متقی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اکنون تنها ۱۵ درصد از کمک کمیته امداد به مددجویان از محل کمک‌های مردمی است، اظهار کرد: باید جای این رقم را با ۸۵ درصد کمک‌های دولتی تغییر دهیم.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه بحث خودکفایی مددجویان بیش از هر چیز در دستور کار کمیته امداد استان قرار دارد، اظهار کرد: به زودی جشن خودکفایی ۱۸۰۰ خانوار مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی برگزار می‌شود.

وی افزود: با این تفاسیر تعداد ۶ هزار خانوار استان با احتساب ۱۸۰۰ نفر در زمینه رفع نیازمندی‌ها توانمند می‌شود.

متقی در ادامه یکی از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد را بحث فرهنگی عنوان کرد و گفت: آموزش خانواده با محوریت مسائل دینی و کمک به دانش‌اموزان و دانشجویان برای تحصیل بهتر از جمله برنامه‌های اولویت‌دار کمیته امداد است.

وی تکیه بر مشارکت‌های مردمی را بسیار مهم دانست و گفت: رسانه‌ها باید کمیته امداد را در راه رسالت خود برای افزایش مشارکت‌های مردمی یاری دهند.

این مسئول گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در ابعاد مختلف توسعه و سالم‌سازی محیط و فضا رسالت دارد زیرا استان به خودی خود حاشیه‌هایی دارد که رسانه‌ها باید فرهنگ تخریب و تضعیف را به تعامل تغییر دهند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بر اساس اساسنامه کمیته امداد این نهاد به نام و اسم امام راحل ایجاد شده که باید اهداف امام خمینی (ره) را به کمک هم عملیاتی کنیم.

متقی گفت: کاری نداریم مردم از چه طیف و یا گروهی هستند، رسالت ما خدمت به محرومین و بی‌طرفی و عدم حمایت از گروه و یا جریان خاصی است و در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز بر اساس دستور رئیس کمیته امداد از هیچ جریان و حزبی و شخصی حمایت نخواهیم کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president