آوای جنوب

در اردوگاه اصلاح طلبان گچساران و باشت چه خبر است/از واکنش لیدر جوان تاجگردون تا گزینه های پیش رو

 

آوای جنوب

در حالی به انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی برای معرفی نماینده جدید گچساران و باشت نزدیک می شویم که تلاش های هر دو طیف سیاسی روز به روز بیشتر می شود.

هر چند شنیده ها حکایت از آن دارد، اصلاح طلبان گچساران و باشت در نشستی در اطراف شهرستان گچساران ،برای انتخابات میان دوره ای ۱۴۰۰ در این دو حوزه گرد هم آمدند.
بر این اساس پس از بحث و بررسی بر سر اینکه چه کسانی در انتخابات آتی گچساران و باشت باشد به توافق اولیه رسیدند.
شنیده ها حکایت از آن دارد اصلاحطلبان و هواداران نزدیک به نماینده سابق باشت و گچساران برای حضور عبدالرحیم رحیمی وهادی زارع پور و ایوب مقیمی به جمع بندی رسیده اند که در نهایت پس از تاییده از سوی شورای نگهبان یک گزینه را به عنوان گزینه اصلی معرفی کنند و حمایت کنند و این در حالیست که روز گذشته صادق خادمی از لیدرهای تاجگردون در صفحه شخصی اش به نشست اصلاح‌طلبان واکنش نشان داده و اظهار کرده بود این جوانان هستند که تصمیم گیرنده هستند.
از سوی دیگر برخی از اصلاح‌طلبان نیز نشست هایی به سید ظهیرالدین پورالحسینی رئیس سابق آموزش و پرورش گچساران داشته اند و خبرها حکایت از حضور قطعی او در انتخابات است. در این میان برخی آینده را از دکتر حسن نوروزی برنامه و بودجه می دانند و اعتقاد بر آن دارند که او می تواند در این مجلس موفق باشد.
باید منتظر ماند و دید دکتر سعید غلامی از مدیران صنعت نفت که دیدارهایی نیز با جوانان حامی خود داشته است و ایمان محمدپور فتح و شهرام شریفی گچسارانی در روزهای آینده به چه جمع بندی خواهند رسید.
#آوای_جنوب #گچساران #اصلاح_طلبان #باشت #تاجگردون #انتخابات_مجلس #مجلس_شورای_اسلامی #مجلس_یازدهم #کهگیلویه_و_بویراحمد

View this post on Instagram

*در اردوگاه اصلاح طلبان گچساران و باشت چه خبر است/از واکنش لیدر جوان تاجگردون تا گزینه های پیش رو* آوای جنوب ?????? در حالی به انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی برای معرفی نماینده جدید گچساران و باشت نزدیک می شویم که تلاش های هر دو طیف سیاسی روز به روز بیشتر می شود. هر چند شنیده ها حکایت از آن دارد، اصلاح طلبان گچساران و باشت در نشستی در اطراف شهرستان گچساران ،برای انتخابات میان دوره ای ۱۴۰۰ در این دو حوزه گرد هم آمدند. بر این اساس پس از بحث و بررسی بر سر اینکه چه کسانی در انتخابات آتی گچساران و باشت باشد به توافق اولیه رسیدند. شنیده ها حکایت از آن دارد اصلاحطلبان و هواداران نزدیک به نماینده سابق باشت و گچساران برای حضور عبدالرحیم رحیمی وهادی زارع پور و ایوب مقیمی به جمع بندی رسیده اند که در نهایت پس از تاییده از سوی شورای نگهبان یک گزینه را به عنوان گزینه اصلی معرفی کنند و حمایت کنند و این در حالیست که روز گذشته صادق خادمی از لیدرهای تاجگردون در صفحه شخصی اش به نشست اصلاح‌طلبان واکنش نشان داده و اظهار کرده بود این جوانان هستند که تصمیم گیرنده هستند. از سوی دیگر برخی از اصلاح‌طلبان نیز نشست هایی با سید ظهیرالدین پورالحسینی رئیس سابق آموزش و پرورش گچساران داشته اند و خبرها حکایت از حضور قطعی او در انتخابات است. در این میان برخی آینده را از دکتر حسن نوروزی برنامه و بودجه می دانند و اعتقاد بر آن دارند که او می تواند در این مجلس موفق باشد. باید منتظر ماند و دید دکتر سعید غلامی از مدیران صنعت نفت که دیدارهایی نیز با جوانان حامی خود داشته است و ایمان محمدپور فتح و شهرام شریفی گچسارانی در روزهای آینده به چه جمع بندی خواهند رسید. #آوای_جنوب #گچساران #اصلاح_طلبان #باشت #تاجگردون #انتخابات_مجلس #مجلس_شورای_اسلامی #مجلس_یازدهم #کهگیلویه_و_بویراحمد

A post shared by آوای جنوب (@avaye.jonoob) on

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president