آوای جنوب

درد دل های جوان قشقایی: آقایان لیدر فقط نزدیک انتخابات با کلاه ترکی می آیند/بدانید قشقایی ایستاده است؛ همچنانکه دور قبل یک قشقایی در مقابل شما ایستاد

به گزارش آوای جنوب در حالیکه اردلان زینل زاده کاندیدای این دوره گچساران و باشت مهمان جمعی از مردم روستای بی بی جان آباد بود روح الله باهوش از جوانان این روستا که از مداحان اهل بیت نیز می باشد ضمن خوش آمدگویی بیان کرد: اینجا اولین چاه نفت را حفر کردند و روزگاری ما شهر بودیم و خبری از گچساران نبود.

وی ادامه داد: اما حالا چه بگوییم از بیکاری و فقر بگوییم یا از تبعیض و بی عدالتی ها..
باهوش تصریح کرد: تصفیه خانه را اینجا زده اند بوی آن را برای ما گذاشته اند و آبش به جای دیگری می رود.
جوان بی بی جان آبادی ادامه داد: از بیکاری جوانانم بگویم که در این سال‌ها از این همه اشتغالی که می گویند بی بهره هستند یا از فقر…
وی افزود: در این ایام که می شود می آیند و می گویند ترک و لر برادر هستند اما فقط برای رای ما ترک ها می گویند و بس.
باهوش خاطرنشان کرد: می گویند قشقایی با کوچکترین چیزی و کمترین ها راضی می شود اما خطاب به آنها می گویم شما فراموش کرده اید دور قبل شما همه بودید اما یک قشقایی در مقابل شما ایستاد و بدانید این بار نیز قشقایی می ایستد.
این جوان بی بی جان آبادی با بیان اینکه : تمام روستاهای قشقایی نشین از عملکرد شما آزرده خاطر هستند گفت: ما حق خودمان را می خواهیم و بس و نه حق باشت را.
وی گفن: آیا واقعا تبعیض و بی عدالتی را در حق قشقایی ها نمی بینید و ما فقط می گوییم اگر بیکاری هست باید برای همه باشد نه فقط برای ما قشقایی ها.
باهوش با کنایه به برخی ها گفت: آنهایی که لیدر قشقایی بودند امروز کجا هستند بله آنها به شیراز رفته اند و نزدیک انتخابات یک کلاه ترکی می گذارند و می آیند و من از آنها سوال می کنم شما در این ایام کجا بوده اید.
باهوش در پایان افزود: مردم این روستا اولین نفر از شما دعوت کرده اند تا در جمع آنها حضور یابید و امیدواریم اگر روانه مجلس شدید با این تبعیض ها مقابله کنید

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president