آوای جنوب

درخواست فرماندار گچساران از وزیر ارتباطات : بعد از جلسه شماره همسرتان را بگیرید تا ما را درک کنید

DSC_8934فرماندار گچساران گفت: بیش از ۶۰ درصد از روستاهای گچساران به اینترنت دسترسی ندارند.

آوای جنوب؛

عبدالرحیم رحیمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری گچساران که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان وی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: در گچساران اکنون شهرک‌هایی با جمعیت حدود ۴ هزار نفر داریم که هنوز از داشتن تلفن ثابت محروم هستند.

وی با اشاره به عدم اتصال فیبر نوری ادارات و نهادهای گچساران، خاطرنشان کرد: متأسفانه فیبر نوری ۹۰ درصد از ادارات در این شهرستان وصل نشده است.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: متأسفانه وضعیت زیرساخت‌های ارتباطات در شهرستان گچساران مناسب نبوده و نیاز به توجه بیشتری از سوی مسئولان دارد.

رحیمی عنوان کرد: در حال حاضر شاید بیش از ۶۰ درصد از روستاهای شهرستان گچساران به اینترنت متصل نیستند و انتظار می‌رود این مشکل پیگیری و برطرف شود.

وی انجام شبکه فیبر نوری در مجموعه ادارات شهرستان، کابل‌کشی به ریز و نصب تجهیزات دیتا و اینترنت در روستاها را از مهم‌ترین خواسته‌های این شهرستان در حوزه ارتباطات عنوان کرد و افزود: با توجه به پیش رو بودن انتخابات مهم هفتم اسفندماه توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات در شهرستان بسیار ضروری است.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه وضعیت آنتن‌دهی تلفن همراه در گچساران مناسب نیست، گفت: متأسفانه در مسیر حرم مطهر امام‌زاده حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) که ما در تلاش هستیم که این امام‌زاده به عنوان چهارمین حرم اهل بیت(ع) در کشور معرفی شود، مشکلات آنتن‌دهی دارد.

فرماندار گچساران بیان کرد: البته در چند سال اخیر کارها و اقدامات خوبی در حوزه زیرساخت‌های ارتباطات در این شهرستان انجام گرفته شده که جای تقدیر و تشکر دارد.

رحیمی از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست تا در زمینه برطرف شدن مشکلات آنتی‌دهی تلفن همراه و اینترنت در گچساران همکاری و تلاش کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. محسن گفت:

    درود بر مرد بزررگ دولیاری

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president