آوای جنوب

مدیرعامل هلال احمر استان:

دانشجویان یاسوج آموزش‌های نجات فرودگاهی را فرا گرفتند

دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی آموزش های امداد فرودگاهی رافرا گرفتند

آوای جنوب؛

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۵ نفر از دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر استان در کلاس عملی و کارگاهی واحد آتش نشانی و امداد نجات فرودگاهی در فرودگاه یاسوج آموزش های لازم را فرا گرفتند.

مسعود مثنوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این تعداد دانشجو در رشته های امداد و نجات، آتش نشانی و سوانح مشغول به تحصیل هستند و در این دوره آموزشی به طور عملی با ابزار آلات و وسایل مورد نیاز امداد و نجات درشرایط بحرانی در فرودگاه آشنا شدند.

مثنوی عنوان کرد: دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر استان با هدف افزایش سطوح مهارت شاغلین بخش های مختلف اقتصادی و افزایش مهارتهای حرفه ای دانش آموختگان مراکز آموزشی که فاقد تجربه اجرایی هستند نسبت به برگزاری دوره های علمی – کاربردی در مقاطع مختلف تحصیلی اقدام می کند.

وی بستر مناسب برای فعالیت همه جانبه در گسترش اعتلای دانش و پژوهش علمی و کاربردی کشور،ارتقای شاخص های کمی و کیفی آموزش های کاربردی در جامعه، فراهم سازی زیر بنای مناسب به منظور به کارگیری توان دانش آموختگان دوره های نظری در حل مسایل کاربردی را از اهداف این دانشگاه دانست.

مثنوی ادامه داد:دانشگاه علمی و کاربردی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در راستای رویکرد بهتر و ارتقای سطح سرعت عمل دانش آموختگان در برخورد با سوانح، نسبت به برگزاری کلاس های عملی و کارگاهی اقدام می کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president