آوای جنوب

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی کهگیلویه و بویراحمد:

دانشجویان علمی و کاربردی دنبال کار دولتی نگردند

دانشجویان این دانشگاه نباید دنبال اشتغال در دستگاه های دولتی باشند، بلکه باید باید با توانمندی هایی که بدست آورده اند کارآفرین باشند

۱۷۹۹۳۰۱رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه خبر داد.

آوای جنوب؛

عباس ظریفی عصر امروز در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت تاسیس بیست و سومین سال تاسیس دانشگاه علمی و کاربردی برگزار شد، اظهار کرد: ۱۸ مهرماه به نام روز تأسیس دانشگاه علمی و کاربردی نامگذاری شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه علمی و کاربردی دانشگاه نسل سوم است و به عنوان دانشگاه کارآفرین نامگذاری شده است، گفت: دانشگاه علمی و کاربردی ابتدا منحصراً به آموزش می‌پرداخت که پس از مدتی پژوهش را در کنار آموزش ارتقاء بخشیدیم و پس از آن به سمت دانشگاه‌های اشتغالزا و کارآفرین روی آوردیم.

ظریفی با بیان اینکه دانشگاه‌های علمی و کاربردی متناسب با نیازهای هر منطقه طراحی شده است، گفت: دانشگاه علمی و کاربردی تلاش می‌کند تا دانشجویان متخصص تربیت کند.

این مسئول در ادامه تعداد مراکز علمی و کاربردی فعال در کهگیلویه و بویراحمد را ۱۲ مرکز عنوان کرد و گفت: تعداد دانشجویان علمی و کاربردی در استان هشت هزار نفر بوده که دو هزار دانشجوی جدیدالورود به این تعداد اضافه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ثبت‌نام دانشجویان مقطع کاردانی در حال اتمام است و کارشناسی هنوز آغاز نشده است، گفت: برآورد ما است که هر یک از مراکز ۴۰۰ دانشجو پذیرش داشته باشند.

ظریفی تعداد دانشجویان پیش‌بینی شده جدیدالورود دانشگاه علمی و کاربردی کهگیلویه و بویراحمد را دو هزار نفر عنوان کرد و گفت: هزار و ۳۰۰ متقاضی تدریس در سامانه دانشگاه علمی و کاربردی ثبت‌نام کردند که بالغ بر ۶۰۰ نفر از مدرسان را معرفی کردیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه خبر داد و گفت: این همایش فردا و به مناسبت دانشجویان جدیدالورود و سالگرد تاسیس دانشگاه علمی و کاربردی ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در سالن شهید ایزدپناه برگزار می‌شود.

این مسئول در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه اعتقادمان بر این است که دانشجوی علمی و کاربردی دنبال کار دولتی نگردد، گفت: دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی می‌توانند مولد باشند و اشتغالزایی لازم را ایجاد کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. همشهری گفت:

    با سلام لطفا پیگیر آوردن رشته های کارشناسی ارشد باشید

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president