آوای جنوب

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز گام سوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اولین پیامد این گام، خبر داد

آوای جنوب
به گزارش آوای جنوب ، سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز گام سوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مرکز استان و هشدار به حاملان سلاح سرد و گرم، مجاز و غیرمجاز خبر داد.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این مصاحبه به افرادی که موجب ناامنی می شوند، هشدار داد و تأکید کرد: به هیچ وجه حضور نا امن کننده افرادی را که سلاح سرد و گرم حمل کرده و به صورت هیجانی در شهر به جان همدیگر می‌افتند را تحمل نمی‌کنیم.
سید علی ملک حسینی با اعلام اینکه، اجرای گام سوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان مرکز استان برخورد با اراذل و اوباش می باشد، اظهار کرد: مردم خواستار امنیت بوده و ما دنبال امنیت پایدار هستیم.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز گام سوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اولین پیامد این گام، خبر داد.

سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد: آغاز گام سوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مرکز استان هشدار به حاملان سلاح سرد و گرم، مجاز و غیرمجاز
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این مصاحبه به افرادی که موجب ناامنی می شوند، هشدار داد.
به هیچ وجه حضور نا امن کننده افرادی را که سلاح سرد و گرم حمل کرده، به صورت هیجانی در شهر به جان همدیگر می‌افتادند وآسایش شهروندان را سلب میکنند را تحمل نمی‌کنیم.
به گزارش روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد؛چندی قبل سید عیسی حسنی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، از شروع طرحی خبر دادند که با هماهنگی رئیس کل محترم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد وفرماندهی نیروی انتظامی استان، در شهر یاسوج برنامه ریزی شده است.
اولین مرحله از این طرح، برخورد با خودروهایی بود که آسایش و آرامش شهروندان را در ساعات پایانی شب برهم زده و خواب را از چشمان آنها می ربودند و موجب برهم زدن نظم عمومی می شدند، بگونه ای که این خودروها در پارکینگ توقیف و برخی متخلفین نیز بموجب قانون بازداشت شدند.
مرحله دوم این طرح، بازرسی از کافی شاپ هایی بود که مردم از طریق سامانه سجام گزارش داده یا مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ را در جریان فعالیت های غیر قانونی و خلاف این اماکن قرار داده بودند.
در این طرح، با حضور معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، اکیپ هایی از نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، کارشناسان مرکز بهداشت از این صنوف بازدید و در صورت مشاهده تخلف، از سوی مراجع ذیربط، اقدام قانونی لازم با آنان، انجام می گرفت. به نحوی که بیش از بیست مورد پلمپ صورت گرفت و تعدادی نیز بازداشت شدند

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. موسوی گفت:

    با سلام خدمت دادستان عادل و مقتدر و خوشنام استان..لطفا در مورد زمین خواری در گچساران بخصوص در قسمت تپه آفتابگردان اقدام قانونی بفرمائید لطفا..

  2. مسلم گفت:

    احسنت بسیار خوب وپیگیرباشین

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president