آوای جنوب

خودروی نماینده مجلس و فرماندار کهگیلویه ویراژ دادند، خبرنگار جریمه شد

indexآقای فرماندار؛ الحقیقه مُــرٌّ / خودروی نماینده مجلس و فرماندار کهگیلویه ویراژ دادند، خبرنگار جریمه شد

هرچند خبر ویراژ خودروی نماینده مجلس و فرماندار کهگیلویه در بازگشت از پروژه تعطیل شده جاده پاتاوه به دهدشت از نگاه تیزبین خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه دور نماند و با ارایه مستندات در رسانه ها انتشار یافت اما این خبر به مذاق فرماندار دولت تدبیر و امید خوش نیامد و خبرنگار فعال این شهرستان را از حضور در جلسات محروم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای جنوب؛ فرماندار شهرستان کهگیلویه به همراه نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد عصر پنجشنبه (۱۱ اردیبهشت) امسال از پروژه جاده پاتاوه – دهدشت بازدید کردند.

هنگام برگشت از مسیر رانندگان خودروی حامل نماینده مجلس و فرماندار کهگیلویه به گونه ای در جاده رانندگی کردند که خودروی حامل خبرنگاران از گرد و غبار بلند شده از ویراژ این دو خودرو به سختی مسیر خود را دنبال می کرد.

سبقت های پیاپی خودروی فرماندار کهگیلویه و خودروی نماینده مجلس در جاده در دست احداث پاتاوه -دهدشت چنان گرد و خاکی به راه انداخت که جلوی دید ماشین های دیگر گرفته شد به حدی که احتمال تصادف و پرت شدن به دره ها و پرتگاه های حواشی جاده به اوج رسیده بود.

سبقت های پیاپی خودروی فرماندار کهگیلویه و خودروی نماینده مجلس در جاده در دست احداث پاتاوه -دهدشت چنان گرد و خاکی به راه انداخت که جلوی دید ماشین های دیگر گرفته شد به حدی که احتمال تصادف و پرت شدن به دره ها و پرتگاه های حواشی جاده به اوج رسیده بود.

در حالیکه روزانه اخبار مربوط به کشته شدن انسانها به علت سبقت های غیرمجاز در تونل ها گوش فلک را کر کرده است اما گویی راننده خودروی نماینده مجلس و فرماندار کهگیلویه از این موضوع کاملا بی اطلاع بوده و در تونل واقع در مسیر دهدشت-چاروسا اقدام به سبقت از خودروی حامل خبرنگاران می کردند.

انتظار می رود مسوولان به جای سرعت بالا به دنبال جذب اعتبارات و خدمت رسانی به مردم با سرعت بالا باشند.

انتشار این خبر در پایگاه های به اندازه ای برای فرماندار دولت تدبیر و امید در شهرستان کهگیلویه ناخوشایند بود که باوجود مستندات کافی این خبر را کذب خواند.

این درحالی است که خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه در بازدید آقای فرماندار و نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از جاده در دست ساخت پاتاوه – دهدشت خود حضور داشته و تا پایان بازدید آنها را همراهی کرده است.

اما ماجرا به اینجا ختم نشد و ظهر امروز(۱۶ اردیبهشت) نشست خبری فرماندار کهگیلویه با اصحاب رسانه این شهرستان در شهر دهدشت برگزار شد.

آقای فرماندار که از انتشار خبر کورس خودروی نماینده مجلس و فرماندار کهگیلویه در جاده خاکی پاتاوه – دهدشت به شدت ناراحت شده بود درتماسی با دستگاه های اجرایی مختلف این شهرستان تقاضا نموده که از ورود خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه به نشست های خبری جلوگیری کنند.

حال این سوال از آقای فرماندار پرسیده می شود که آیا رسالت خبرنگار تنها بیان خوبی ها و زیبایی هاست یا باید با نگاه تیزبین خود واقعیت ها و تلخی ها را نیز در جامعه منعکس کند.

آقای فرماندار چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی، حقیقت را بپذیرید هرچند گفته اند:الحقیقه مُــرٌّ، حرف حق تلخ است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. گل آقا گفت:

    سرت تو کار خودت باشه و گرنه،،،،،،،، میشی

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president