آوای جنوب

خطیب جمعه یاسوج:

خطیب جمعه یاسوج: قضاوت در مورد نتایج مذاکرات لوزان زود است

خیلی زود است که بخواهیم در مورد آن قضاوت کنیم لذا باید به انتظار عملکرد طرف مقابل بود

موسوی اعظمامام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه قضاوت در مورد نتایج مذاکرات لوزان زود است، گفت: آمریکا به دنبال منافع صهیونیست‌ها است.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و طرف مقابل در لوزان سوئیس اظهار کرد: به تیم مذاکره کننده خود خسته نباشید می‌گوییم که وقت زیادی برای این کار گذاشتند.

امام جمعه موقت مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: بیانیه‌ای در این چارچوب صادر شد که باید به دنبال نتایج آن در آینده باشیم و خیلی زود است که بخواهیم در مورد آن قضاوت کنیم لذا باید به انتظار عملکرد طرف مقابل بود.

حجت‌الاسلام موسوی‌اعظم بیان کرد: اما طرف مقابل به خوبی می‌داند که اگر در توافقی که انجام داده کمترین انحرافی داشته باشد جمهوری اسلامی دوباره به سر جای اول خود باز می‌گردد.

وی گفت: آشکار است که آمریکا در این مذاکرات به دنبال چه می‌گردد و هدفی جز تأمین خواسته‌های رژیم صهیونیستی ندارد چرا که سیاستمداران آمریکایی مدیون کمک‌ها و حمایت‌های لابی صهیونیستی در داخل کشور خودشان هستند.

امام جمعه موقت یاسوج تصریح کرد: آن‌ها برای تلطیف و آرامش خاطر صهیونیست‌ها همه کار می‌کنند و در این مورد هم تنها به دنبال خواسته صهیونیست‌ها هستند.

موسوی‌اعظم در بخش دیگری از اظهارات خود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به برخی مشکلاتی که در استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه سرمایه‌گذاری و استفاده از تسهیلات وجود دارد به پاره‌ای از این مشکلات و بیان آن‌ها پرداخت.

وی گفت: به کرات مشاهده می‌کنیم که عده‌ای به نام سرمایه‌گذاری در استان تسهیلاتی می‌گیرند و در جای دیگر مصرف می‌کنند که این به ضرر توسعه استان و در جهت مخالف سرمایه‌گذاری است.

امام جمعه موقت یاسوج گفت: از سوی دیگر هم بانک‌ها کارهایی می‌کنند که به نفع سرمایه‌گذاری نیست و در سودها شریک هستند و در ضرر سرمایه‌گذاران پا پس می‌کشند.

موسوی‌اعظم به نمونه‌ای از کارهای عجیب بانک‌ها در این استان اشاره کرد و گفت: هنوز وام ازدواج را پرداخت نکرده‌اند مشاهده می‌کنیم که قسط اول آن را کم کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات خوبی که در عرصه بهداشت و درمان کشور در حال انجام است از اقدامات وزیر بهداشت در این خصوص قدردانی کرد و گفت: وزیر بهداشت از وزرای پرکار کابینه و فردی برنامه‌ریز است که کار خود را به خوبی انجام می‌دهد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president