آوای جنوب

خروش مردم ولایتمدار گچساران علیه اغتشاشاگران در جنوب ایران طنین انداز شد/حالا نوبت مسوولان است+تصاویر

به گزارش آوای جنوب ازگچساران، راهپیمایی محکومیت اغتشاشات و حمایت از اقتدار و امنیت کشور امروز با حضور اقشار مردم و مسوولان در گچساران برگزار شد.

به گزارش آوای  جنوب ازگچساران، راهپیمایی محکومیت اغتشاشات و حمایت از اقتدار و امنیت کشور امروز با حضور اقشار مردم و مسوولان  در گچساران برگزار شد.

 در این مراسم حجت الاسلام شیخ علی اکبر ساجدی از اساتید حوزه علمیه قم  در جمع راهپیماییان گفت: به جرات باید گفت مردم گچساران امروز به تکلیفشان عمل کردند.

وی با بیان اینکه این صحبت‌ها از جولان است و از صحرای سوزان شلمچه است، افزود:  آنهایی که امروز نمی‌توانند اقتدار ما را ببینند  مشاهده کردند که مردم گچساران چگونه خار چشم دشمنان شده‌اند.
این سخنران ادامه داد: اسرائیل و آمریکا بر سفره نفت آل سعود  نشسته‌اند و به دنبال حذف ایران هستند اما با هوشیاری چنین ملت ولایت مداری باید گفت کور خوانده‌اند.

 ساجدی با اشاره به اینکه از با علی تا یا علی یک نقطه فاصله دارد اما این کجا و آن کجا، گفت:  چرا حضرت آقا می‌گوید من یک انقلابی هستم و این نشان اول مودت است.

وی عنوان کرد: شما مشاهده کردید حضرت آقا در همین بحث گفت من کارشناس نیستم اما گفت سه قوا نشسته‌اند و تصمیمی را گرفته اند و من نیز حمایت کردم.

 این سخنران مراسم گچساران ابراز کرد: اگر خدا را در نظر بگیریم همه مشکلات قابل حل است و امروز شما خدا را در نظر گرفتید.

ساجدی با بیان اینکه امروز هر کس کوتاهی کرد به نسل آینده ظلم کرده است، عنوان کرد:  برادر و خواهر گریه  حضرت فاطمه (س) برای درد پهلو نبود بلکه برای نسل آینده بود و بر این اساس آقا برای اروپا نامه نوشت.

وی با اشاره به اینکه امروز نباید منت گذاشت و خدمت باید بی منت باشد، اذعان کرد:  تمام جهانیان اگر مودت را رعایت کنیم دیگر نمی‌توانیم گلیم را از زیر پای مردم بکشیم بلکه  ما می شویم گلیم مردم.

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه بچه های مدافع حرم غریبانه و گمنام از من و شما حمایت کردند، ابراز کرد:  کسی که مودت داشته باشد نگاهش به آینده است و بدانید هر کس در داخل و خارج کوتاهی کند باید پاسخ دهد.

ساجدی خاطرنشان کرد: آقایان جنگ جنگ است و در جنگ نان و حلوا توزیع نمی‌کنند و دشمن قسم خورده است اما کور خوانده است

وی ادامه داد: چرا آل سعود با فرهنگ علی (ع) و فاطمه(س)  مشکل دارند چرا که فرهنگ علی با تخت فرعون و یزید نمی‌خواند.

 این سخنران افزود: آنهایی که به اعتراض  آمدند بازی خوردند و اگر اهل مودت بودند چرا باید قرآن‌ها را آتش بزنند.

 ساجدی با بیان اینکه امروز در حمایت از ولایت مادرش حضرت فاطمه(س)، امام علی (ع)  و  حضرت مهدی صاحب زمان (عج)شما را مشاهده کردند.

وی با بیان اینکه دشمن را دست کم نگیرید و فکر نکنید دشمن بیکار نشسته است بلکه او بیدار است و مراقب نفوذ باشیم، گفت:  غافل نباشیم و وظیفه همه ما است و در انتخاب‌هایمان دقت کنیم و مراقب نفوذی‌ها باشیم.

 این سخنران ادامه داد: دشمنان آمده بودند چون با اصل نظام مشکل داشتند و  مشاهده کردیم  آنان در این اغتشاشات خوب یک دیگر را پیدا کردند و ما باید خوب همدیگر را پیدا کنیم.

ساجدی عنوان کرد: امروز ما قدرت اول منطقه هستیم و  به آنهایی که خواسته یا نخواسته وارد بازی دشمن شدند بدانید اینجا ایران است و مردانی از جنس مرد دارد  و در زمان رضا خان قومی که در مقابل او ایستاد قوم لر بود.

وی با بیان اینکه اینجا سرزمین مردان بزرگی است که خوابی که دشمن برای ما دیده بود را ناکار کردند، افزود:  این مرز و بوم خون داده و شهید داده است  و امروز آمده‌ایم که  یک بار دیگر با ولایت عهدی دوباره و ماندگار ببندیم.

ساجدی خاطرنشان کرد: مسوولان ما دشمن را دست کم نگیرند که او آماده است و دشمن بداند آن منافقی که بعد از چهل سال هنوز هوای سلطنت دارد بداند این مردم پشت سر ولایت هستند.

وی افزود: مسوولان بدانند مردم یک بار دیگر خودشان را نشان دادند و انشالله که مسوولین هم کمی مراقبت کنند وگرنه این مردم برای ولایت خون می‌دهند.

تصاویری از حضور مردم دیار بام نفت ایران در ادامه آمده است

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president