آوای جنوب

خروش انقلابی مردم گچساران در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی+ تصاویر

آوای جنوب 

مردم ولایت‌مدار گچساران پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت جنایت آمریکای تروریست در پی به شهادت رساندن فرمانده بی‌نظیر و محبوب دل‌ها شهیدسردار سلیمانی راهپیمایی کردند.

خروش انقلابی مردم گچساران در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی / تصاویر

به گزارش آوای جنوب از گچساران، مردم ولایتمدار گچساران همزمان با سراسر کشور  پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت جنایت آمریکای تروریست  در پی به شهادت رساندن  فرمانده بی‌نظیر و محبوب دل‌ها شهیدسردار سلیمانی راهپیمایی کردند.

راهپیمایان در این آیین با خشم انقلابی خود و شعارهای کوبنده ضمن اعلام انزجار از این اقدام، از سردار سرافراز و شجاع سپاه اسلام و فرماندهان بی‌نظیر و محبوب دل‌ها، سردار حاج قاسم سلیمانی تجلیل کردند.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده پرافتخار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در اقدامی جنایتکارانه از طریق حمله به خودرواش در بغداد به شهادت رسید.

درپی شهادت سردار پرافتخار حاج قاسم سلیمانی، حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا با صدور حکمی سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی را به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.

متن حکم فرمانده معظم کل قوا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درپی عروجِ شهید عالی‌مقام سردار پرافتخار حاج قاسم سلیمانی رضوان الله علیه، فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار سرافراز سرتیپ اسماعیل قاآنی که در شمار برجسته‌ترین فرماندهان سپاه در دفاع مقدس بوده و در طول سالیان متمادی در نیروی قدس در کنار سردار شهید در منطقه خدمت کرده است می‌سپارم. برنامه‌ی آن نیرو عیناً همان برنامه‌ی دوران فرماندهی شهید سلیمانی است. از همه‌ی همکاران آن نیرو حضور و همکاری آنان را با سردار قاآنی خواهانم و توفیق و تأیید و هدایت الهی را برای ایشان مسألت میکنم.

سید علی خامنه‌ای

۱۳ دی ماه ۱۳۹۸

به گزارش فارس، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی پیش از این جانشین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در نیروی قدس سپاه بود.

وی که از ابتدای تاسیس شجره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عضویت این نهاد مقدس در آمد، با آغاز غائله کردستان به این منطقه رفت و پس از آغاز جنگ تحمیلی نیز در جبهه‌های جنگ حاضر بود.

فرماندهی لشکرهای ۲۱ امام رضا و ۵ نصر و معاونت اطلاعات ستاد مشترک سپاه از جلمه سوابق سردار قاآنی است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president