کد خبر : 45703
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 - 10:43

خبر خوب شهردار دوگنبدان/از تسهیلات بلاعوض تا وام کم بهره

خبر خوب شهردار دوگنبدان/از تسهیلات بلاعوض تا وام کم بهره

آوای جنوب  شهردار دوگنبدان گفت: واحدهای مسکونی که در محلات ۱۰۸دستگاه، رزمندگان و پانصد دستگاه که اقدام به تخریب و نوسازی و ساخت ملک خود نمایندبا دریافت تسهیلات کم بهره‌ می‌توانند واحدخود را نوسازی کنند.  مسعود ظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران  اظهار کرد: مسؤلان باید با شناخت و بکارگیری صحیح ظرفیت‌های

آوای جنوب 

شهردار دوگنبدان گفت: واحدهای مسکونی که در محلات ۱۰۸دستگاه، رزمندگان و پانصد دستگاه که اقدام به تخریب و نوسازی و ساخت ملک خود نمایندبا دریافت تسهیلات کم بهره‌ می‌توانند واحدخود را نوسازی کنند.

محلات108 دستگاه ،رزمندگان و  پانصددستگاه گچساران با اعطای تسهیلات نوسازی می‌شود

 مسعود ظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران  اظهار کرد: مسؤلان باید با شناخت و بکارگیری صحیح ظرفیت‌های مادی و معنوی بسیار فراوان و بی نظیر کشور در بخش های مختلف، همت و کار مضاعف، تمام توان خود را بکار گیرند.

وی ادامه داد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای نوسازی ساختمان‌ها و افزایش صنعت ساختمان سازی در سطح شهرستان که اشتغال را به همراه خواهد داشت، پس از محلات لبنان، کیامرثی، سادات، رادک و پس از آنها آبگرمو، باغ فردوس و سه راهی، اکنون تسهیلات به دیگر مناطق شهر نیز تعلق می‌گیرد.

شهردار دوگنبدان گفت: با مساعدت و همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد
مالکینی که در محلات ۱۰۸دستگاه، رزمندگان و پانصد دستگاه اقدام به تخریب و نوسازی و ساخت ملک خود نمایند، می‌توانند با مراجعه به دفتر ستاد بازسازی بافت فرسوده و ارائه مدارک از تسهیلات  بهره‌مند شود.

 ظفری عنوان کرد: مالکینی که در این محدوده شهری ساکن و خواهاننوسازی ملک خود هستند می‌توانند از  تسهیلات ۲۱میلیون تومان کمک هزینه بلاعوض، ۵۰میلیون تسهیلات کم بهره و تخفیف هزینه سازمان نظام مهندسی بهره ببرند.

شهردار دوگنبدان خاطرنشان کرد: از اجرای طرح بازآفرینی شهری در محلات فرسوده دوگنبدان تاکنون ۱۶۰۰ واحد نوسازی و به بهره‌برداری رسیده است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.