آوای جنوب

خبر آمد خبری در راه است/پیکر شهید گمنام در لیشتر گچساران تشییع می‌شود

آوای جنوب

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیکر مطهر شهید گمنام در سالروزو شهادت حضرت زهرا(س) در استان تشییع می‌شود.

به گزارش آوای جنوب  سید جواد هاشمی‌مهر در نشست کمیته سیاست‌گذاری، هماهنگی و نظارت بر خاکسپاری و تعیین مکان شهدای گمنام گفت: مسئولان به شهدا و مردم بیشتر خدمت کنند تا در فردای قیامت شرمنده آنها نشویم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مردم در مناسبت‌های اخیر از تشییع شهدا تا مراسم ۱۳ آبان و خاکسپاری امام جمعه سابق یاسوج سنگ تمام گذاشتند، عنوان کرد: در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در ۶ دی ماه استان میزبان شهید گمنام خواهد بود که برنامه‌ریزی لازم برای استقبال از این شهید والامقام دوران جنگ تحمیلی توسط دستگاه‌های متولی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه در حال برنامه‌ریزی هستیم تا این شهید والامقام در منطقه لیشتر گچساران خاکسپاری شود، گفت: برای جانمایی بهتر مکان دفن این شهید والامقام کارگروهی توسط متولیان امر از جمله بنیاد حفظ آثار و بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل شود.

سرهنگ امیرعباس آسمند مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان هم با اشاره به تشییع شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در سراسر کشور گفت: تشییع پیکر یک شهید گمنام برای استان مصوب شده و در صورت فراهم بودن شرایط پیکر چند شهید گمنام در استان تشییع می‌شود.

وی بیان کرد: لیشتر، بوستان، کبگیان، سرفاریاب و بهمئی گرمسیری از نقاط اولویت‌دار برای تشییع و تدفین شهدای گمنام در استان هستند.

آسمند عنوان کرد: دهستان لیشتر به عنوان گلوگاه ورودی استان از اولویت تدفین شهید گمنام است

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president