آوای جنوب

خادمی : مدیران کهگیلویه و بویراحمد از حرکت به نفع گروه‌های سیاسی دوری کنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس گفت: مدیران استان از حرکت به نفع اشخاص و گروه‌های سیاسی دوری کنند.

خادمیاستاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس گفت: مدیران استان از حرکت به نفع اشخاص و گروه‌های سیاسی دوری کنند.

آوای جنوب؛

خادمی افزود : حفاظت از رای مردم مهمترین تکلیف دولت در امر برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است.

سیدموسی خادمی روز سه شنبه در شورای اداری این استان با اشاره به تاکید رییس جمهوری مبنی بر برگزاری انتخابات سالم و پرشور افزود: آنچه برای دولت در امر انتخابات مهم است برگزاری انتخابات سالم است و اینکه چه کسی را مردم انتخاب می کنند، ارتباطی به دولت پیدا نمی کند.

وی به لزوم حفظ بی طرفی مسوولان اجرایی در امر انتخابات اشاره کرد و افزود: نقطه قوت و مهم برای دولت و دست اندرکاران انتخابات به عنوان یک رویداد مهم و سرنوشت ساز برگزاری انتخابات سالم و حفظ رای مردم است.

خادمی تصریح کرد: بی طرفی و عدم دخالت در انتخابات تنها مربوط به قوه مجریه نیست بلکه دیگر بخشهای حکومتی حق دخالت در انتخابات را ندارند و همه باید به برگزاری سالم انتخابات کمک کنند.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران دستگاه‌های مختلف استان، گفت: مدیران حرکت‌های خود را به نفع شخص خاصی تنظیم نکنند و از حرکت به نفع اشخاص و جناح‌های سیاسی اجتناب کنند.

وی به سفر کاروان تدبیر و امید به شهرستانهای استان اشاره کرد وگفت: مدیران دستگاههای اجرایی باید در این دیدارهای مردمی برای پاسخگویی به نیازها و مطالبات شهروندان آماده شوند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. از شرکت کنندگان در اون مراسم گفت:

    خدا پدر اون بنده خدا را بیامرزد که انتقاد کرد

  2. ت گفت:

    تا نباشد چیزکی
    ممنون

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president