آوای جنوب

خادمی استاندار : یاسوج به لحاظ امکانات اقامتی از ضعیف‌ترین مراکز استانی است

در همه جای کشور امکانات دولتی به وفور وجود دارد اما در استان ما این امکانات بسیار کم بوده و باید گفت یکی از ضعیف‌ترین استان‌ها از حیث امکانات دولتی در کشور هستیم

خادمیاستاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید کمک به ساخت هرگونه مجتمع اقامتی از سوی دستگاه‌های دولتی در این استان گفت: یاسوج به لحاظ امکانات اقامتی از ضعیف‌ترین مراکز استانی است.

آوای جنوب؛

سید موسی خادمی عصر امروز در آیین کلنگ‌زنی بزرگترین پروژه امدادی هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از زحمات کارکنان و پرسنل و مسئولان هلال‌احمر این استان گفت: هلال‌احمری‌ها یکی از زحمتکش‌ترین قشرهای اداری در استان ما هستند.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ساخت چنین فضا و مکانی در استان بسیار خوب و کاری پسندیده است، افزود: همواره تأکید بر این بوده که دولت برای چابک شدن امکانات خود را کاهش دهد اما نظر من این است که در استانی مانند ما که از نظر زیرساخت‌ها ضعیف هستیم باید چنین اماکنی در استان وجود داشته باشد.

استاندار افزود: در همه جای کشور امکانات دولتی به وفور وجود دارد اما در استان ما این امکانات بسیار کم بوده و باید گفت یکی از ضعیف‌ترین استان‌ها از حیث امکانات دولتی در کشور هستیم.

خادمی در همین ارتباط با بیان اینکه شهر یاسوج به عنوان مرکز استان کمترین اماکن اقامتی را دارد، افزود: از این حیث شهر یاسوج یکی از ضعیف‌ترین مراکز استان‌ها در کشور به حساب می‌آید.

مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: لذا در هنگامه سفرهای مقامات دولتی و یا سفر هیئت دولت به استان کمبود فضای اقامتی داریم و به همین خاطر از دستگاه‌هایی که به فکر ساخت چنین فضاها و اماکنی در استان همانند هلال‌احمر باشند حمایت می‌کنیم.

وی افزود: این سرمایه‌ای است که برای استان می‌ماند و اگر فضا و اماکن و امکانات داشته باشیم بسیاری از برنامه‌های اثرگذار را می‌توان در استان اجرا کرد.

وی یکی دیگر از مشکلات در استان را نبود زمین‌های دولتی برای انجام پروژه‌های عمرانی دانست و گفت: برای مثال اکنون مسکن و شهرسازی استان فاقد زمین در شهر است، چراکه در گذشته زمین‌ها به صورت غیر کارشناسی واگذار شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president