آوای جنوب

خادمی استاندار : پروژه‌های عمرانی فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد به بخش خصوصی واگذار می‌شوند

خادمیاستاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات و کمبود منابع مالی در سطح کشور گفت: پروژه‌های عمرانی نیمه تمام فرهنگی استان به بخش خصوصی واگذار می‌شوند.

آوای جنوب؛

سید موسی خادمی پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولان دستگاه‌های فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات مالی و اعتباری دستگاه‌های فرهنگی استان در سال ۹۴ اظهار کرد: سال گذشته سال سختی برای دستگاه‌های فرهنگی استان بود اما این دستگاه‌ها با وجود کمبود منابع مالی برنامه‌های خوبی در حوزه فرهنگی برگزار کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات مالی و اعتباری دولت در سال‌های اخیر افزود: دولت به دلیل مشکلات فراوان مالی که با آن مواجه است نمی‌تواند در طرح‌ها و پروژه‌ها سرمایه‌گذاری کند لذا مردم خود می‌توانند منابع اقتصادی را مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه سرمایه‌های اجتماعی می‌توانند زمینه‌ساز تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باشند، گفت: دستگاه‌های استان خود باید بتوانند منابع خود را خلق کنند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد دو مقوله امنیت و فرهنگ را زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه کشورها دانست و بیان کرد: جامعه‌ای که در آن امنیت وجود نداشته باشد نمی‌تواند اقتصاد خوب و فضای سیاسی مطلوبی داشته باشد.

خادمی با مهم خواندن حوزه فرهنگ گفت: فرهنگ به کیفیت فعالیت‌ها می‌پردازد و اگر فرهنگ نباشد کیفیت کار سیاسی و اقتصادی مطلوب نخواهد بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اجرایی کردن برنامه‌ها و مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان افزود: شورای اجرایی فرهنگ عمومی برای اجرایی کردن برنامه‌های فرهنگی به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استانداری تشکیل شود.

وی با اشاره به لزوم واگذاری پروژه‌های عمرانی فرهنگی به بخش خصوصی گفت: به دلیل مشکلات که در سطح کشور وجود دارد پروژه‌های عمرانی فرهنگی استان به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president