آوای جنوب

خادمی : اجازه دخالت نهادهای دولتی، نظامی وانتظامی را در انتخابات نمی دهیم

نماینده عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد افزود: اجازه نمی‌دهیم دستگاه‌ و نهادهای دولتی فراتر از قانون در امر برگزاری انتخابات و روند‌های دیگر دخالت کنند زیرا طبق قانون ادارات استان نباید در این امر دخالت کنند

خادمییاسوج – استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در سال جاری، گفت: قبل ازانتخابات اجازه نمی دهیم نهادهای دولتی،نظامی و انتظامی درامور انتخابات به جزانجام وظایف محوله دخالت کنند.

آوای جنوب؛

سید موسی خادمی صبح شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت روزهای اخیر در تقویم اسلامی، افزود: این ایام با عید قربان شروع شد و ملت ایران در این عید نشان داد به الگوی بزرگ اسلامی وفادار است و اوج رشادت و ایثار را در این ایام از خود نشان داد.

وی همچنین به عید غدیر خم اشاره داشت و بیان کرد: در این عید باز هم ایران اسلامی نشان داد که وفادارترین جامعه شیعی به اصل ولایت و امامت است.

خادمی با بیان اینکه این ایام یادآور رشادت های ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس بود، اظهار داشت: اما این ایام با بزدلی، سوء مدیریت و مسئولیت ناپذیری حکومت سعودی تلخ شد.

وی از آل سعود به عنوان حکومتی بی تدبیر نام برد که جامعه اسلامی را در این ایام عزادار کرد و افزود: بدتر از همه مسئولیت ناپذیری و بی تدبیری موذی گرایانه ای بود که این حکومت پس از آن واقعه در خصوص اجساد واقعه منا انجام داد و اگر تدبیر رهبر ایران نبود این مسئولیت ناپذیری همچنان ادامه می یافت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تبریک این هفته به تلاش گران این عرصه، تصریح کرد: به همت مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی امروز زمینه برای کار، تلاش و توسعه در این استان فراهم است.

خادمی با بیان اینکه نیروهای نظامی و انتظامی در جامعه اسلامی همواره باید دو چهره عطوفانه و اقتدار را داشته باشند، عنوان کرد: این دو چهره لازم و ملزوم یکدیگر هستند و نیروهای نظامی و انتظامی ما از هر دو چهره برخوردار هستند.

وی بیان کرد: در مورد اغلب نیروی های نظامی به این دلیل که با دشمنان خارجی و مسائلی برخورد دارند که امنیت ملی کشور را تهدید می کنند اولویت چهره دوم به اول مطرح است و در این خصوص عطوفت معنی ندارد.

استاندار اضافه کرد: اما در مورد نیروهای انتظامی اصل بر رحمانیت و عطوفت است زیرا حوزه کار آنها حوزه داخلی است و باید با عطوفت با مردم همراهی کنند تا مردم با دیدن آنها احساس امنیت کرده و بدون واهمه به فعالیت خود ادامه دهند و از طرف دیگر چهره مقتدر نیروی انتظامی در مقابل مجرمان همواره لازم است.

خادمی یادآور شد: در مقابل کسانی که بخواهند نظم جامعه را بهم زده از حقوق خود پا را فراتر گذاشته و به حقوق مردم تجاوز کنند نیروهای انتظامی و امنیتی کوتاه نمی آیند.

وی ادامه داد: در صورتیکه آرامش داخلی به خوبی برقرار شود می توانیم به عنوان یک ملت عاری از تفرقه و توسعه یافته در مقابل دشمنان خارجی بایستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در انجام وظایف محوله در همه حوزه ها موفق عمل کرده است، بیان داشت: بخش عمده ای از امنیت امروز این استان محصول از خود گذشتگی نیروهای انتظامی است.

خادمی در ادامه به برگزاری دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در سال جاری اشاره داشت و عنوان کرد: قبل از انتخابات، در حین انتخابات و بعد از آن نیازمند حضور قوی نیروی انتظامی برای ایجاد انتظام مطلوب در سطح استان هستیم.

وی یادآور شد: قبل از انتخابات اجازه دخالت های بیجا در انتخابات را نخواهیم داد و اجازه نمی دهیم نهادهای دولتی، نظامی و انتظامی در امور انتخابات به جز انجام وظایف محوله دخالت کنند و اجازه نمی دهیم عده ای به بهانه انتخابات نظم جامعه را بهم بزنند.

استاندار با تأکید بر ایجاد نظم، امنیت و آرامش در روز انتخابات، اضافه کرد: پس از انتخابات نیز نتایج را در کمال آرامش به جامعه هدیه می کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president