آوای جنوب

حکایت شورای شهر دوگنبدان و جلسه امروز +تصویر

آوای جنوب
ماجرای شورای شهر دوگنبدان و سریال ادامه دار آن

جلسه روز (چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰) که به منظور انتخاب جانشین مسعود ظفری (سرپرست و شهردار دوگنبدان) برگزار شد به دلیل ترک جلسه از سوی برخی از اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان، جلسه از رسمیت افتاد. به گفته غلامرضا شکوهی رئیس شورای شهر جلسه تعیین شهردار دوگنبدان به دوشنبه هفته آینده موکول شد.

بعداً پیمان علیپور دیگر عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان به طعنه به شکوهی پاسخ داد که آقای شکوهی روز دوشنبه اربعین است و تعطیل رسمی .

اما این پایان ماجرا نبود و با دستور مقامات استانداری قرار بر این شد روز شنبه با دعوت فرماندار گچساران از اعضای شورای شهر سرپرستی شهرداری دوگنبدان مشخص شود .
اما باز هم این پایان ماجرا نبود و اعضای شورای شهر به حد نصاب نرسیدند و نتوانستند سرپرست شهرداری دوگنبدان را انتخاب کنند .
اما امروز دوشنبه است و همان وعده ای که رییس شورای شهر دوگنبدان در گفتگو با رسانه ها عنوان کردند که روز دوشنبه سرپرست شهرداری دوگنبدان از دل شورای شهر انتخاب می شود .
و اما روز دوشنبه نیز گذشت و خبری از جلسه شورای شهر دوگنبدان نشد که نشد و این توهین به شعور مردمی است که به آنها وعده امروز دوشنبه را داده بودند .

اما امروز چهارشنبه اعضای شورای شهر دوگنبدان تشکیل جلسه دادند که این جلسه نیز به حد نصاب نرسید و ماجرای انتخاب سرپرست و شهردار دوگنبدان به سریالی تلویزیونی تبدیل شد که مردم در انتظار قسمت های بعدی آن هستند .
عضو شورای شهر دوگنبدان در این خصوص اظهار داشت: با توجه به اینکه رییس شورای شهر وعده روز دوشنبه را داده بود که جلسه فوق برگزار نشد طی هماهنگی با ایشان قرار بر این شد دعوتنامه برای امروز چهارشنبه تنظیم و هماهنگی صورت بگیرد و ایشان فرمودند که حاج آقایی به عنوان نایب رییس هماهنگی ها را انجام دهد اما امروز ایشان دوباره جلسه را کنسل کرده اند و جلسه امروز نیز پس از صورتجلسه با چهار نفر از اعضای شورای شهر دوگنبدان برگزار شد .


انتظار می رود و پس از چند روز از بلاتکلیفی وضعیت شورای شهر و وعده هایی که داده شده است دادستان شهرستان گچساران به عنوان مدعی‌العموم ورود کرده تا فصل الخطابی باشد برای وعده های این روزهای شورای شهر دوگنبدان

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president