آوای جنوب

شهردار یاسوج:

حفاری‌های غیراصولی در یاسوج ساماندهی می‌شود

جاویدشهردار یاسوج با انتقاد از رها شدن نخاله‌های حفاری‌های شرکت‌های خدمات رسان در سطح شهر یاسوج،گفت: حفاری‌های غیر اصولی این شرکت‌ها نیازمند اصلاح است.

آوای جنوب؛

محمدعلی جاوید در گفت و گو با خبرنگاران در یاسوج، اظهار کرد: ادارات و شرکت های خدمات رسان در برخی مواقع در هنگام خدمات دهی به شهروندان با شهرداری هیچ گونه هماهنگی ندارند که این موضوع سبب پیش امدن برخی مشکلات می شود.

وی بیان کرد: عدم هماهنگی این شرکت های خدمات رسان سبب حفارهای غیر اصولی، قطعی برق و در برخی مواقع سبب مختل شدن عبور و مرور شهروندان می شود که نارضایتی هایی را به همراه دارد.

جاوید ابراز کرد: متاسفانه دستگاه های خدمات رسان از جمله آب و فاضلاب شهری، شرکت برق و گاز بدون هماهنگی با شهرداری حفاری، قطع درختان و کندوکاوهای را انجام داده و نخاله های ناشی از این عملیات را رها کرده اند که سبب بروز مشکلاتی برای مردم شده اند.

شهردار یاسوج از آمادگی این شهرداری جهت انعقاد قرارداد با این شرکت های خدمات رسان برای اصلاح و ترمیم حفاری‌ها خبر داد و گفت: انتظار می رود شرکت های خدمات رسان قبل از انجام هرگونه فعالیتی در سطح شهر با شهرداری هماهنگی کنند تا شاهد بروز مشکلاتی بعد از عملیات این دستگاه ها نباشیم.

جاوید تصریح کرد: با توجه به بارش باران های زمستانی در صورتی حفاری ها و کندوکارهای شرکت های خدمات رسان در سطح شهر یاسوج اصلاح و ترمیم نشود به طور حتم شاهد بروز برخی مشکلات برای شهروندان هستیم.

وی از دوگانگی خدمات رسانی در سطح شهر یاسوج انتقاد کرد و افزود: انتظار می رود شرکت های خدمات رسان نسبت به رفع نواقصات کاری خود در حوزه خدمات دهی به شهروندان در کمترین زمان ممکن اقدام کنند و در این زمینه شهرداری اماده هرگونه همکاری است.

جاوید خاطرنشان کرد: متاسفانه آب و فاضلاب شهری در خدمات دهی به موقع شهروندان در زمینه نشتی‌ها و ترکیدگی‌های شبکه آب کوتاهی می‌کند و حتی نخاله‌های ناشی از حفاری های این شرکت سبب مشکلات زیادی برای شهروندان شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president