آوای جنوب

حضور پرشور مردم در اولین جشنواره تابستانه یاسوج + تصاویر

جشنواره تابستانه یاسوج با حضور پرشور مردمی و اجرای برنامه‌های شاد، دومین هفته خود را پشت سر گذاشت.

آوای جنوب؛

جشنواره تابستانه یاسوج از آن دسته برنامه‌های قابل قبول و ستودنی میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد است که با استقبال بی‌نظیر مردمی همراه بوده است.

اولین جشنواره تابستانه یاسوج با عنوان «یاسوج میزبان اقوام ایرانی، لبخندی برای گردشگران و مشتریان» برای اولین‌بار در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است.

جشنواره تابستانه یاسوج و برنامه مهیج و شاد «شب‌های یاسوج» دومین هفته اجرایی خود را با حضور هنرمندان استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری به اتمام رسانده و آماده پذیرایی از هنرمندان خراسانی و بوشهری در هفته سوم جشنواره است.

محمود باقری رئیس ستاد اولین جشنواره تابستانه یاسوج در همین خصوص به خبرنگار فارس با بیان اینکه دومین هفته جشنواره را پشت‌سر گذاشتیم، گفت: شاهد استقبال خوب مردمی از جشنواره و برنامه «شب‌های یاسوج» طی دو هفته اخیر بودیم.

باقری با تاکید بر اینکه این جشنواره به همت اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد و محوریت کانون سبز قلم برگزار شده است، افزود: در هر هفته میزبان یکی از اقوام ایران‌زمین هستیم که اعلام آمادگی برای حضور در جشنواره کرده‌اند.

رئیس ستاد اولین جشنواره تابستانه یاسوج با تاکید بر اینکه تاکنون ۸ استان کشور برای حضور در این جشنواره اعلام آمادگی و حضور کردند، گفت: با برگزاری اولین جشنواره تابستانه یاسوج گروه‎های هنری استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کردستان، بوشهر، کرمانج خراسان، لرستان، گلستان و سمنان حضور دارند.

وی ادامه داد: جشنواره تابستانه یاسوج با هدف رونق بخشیدن به صنوف شهر یاسوج خصوصا صنایع دستی و سوغات محلی استان و اجرای جشنواره اقوام با هدف معرفی فرهنگ‌ها و آئین‌های اقوام ایران در قالب اولین جشنواره در حال برگزاری است.

به گزارش فارس اجرای موسیقی محلی کهگیلویه و بویراحمد، نمایش طنز، رقص دستمال‌بازی بویراحمدی، اجرای موسیقی استان‌های چهارمحال و بختیاری و خوزستان، قرعه‌کشی و … از برنامه‌های مهیج و شاد اولین جشنواره تابستانه یاسوج است.

گفتنی است فروشگاه‌های عضو اولین جشنواره تابستانه یاسوج که گردشگران و شهروندان می‎‌توانند از آن‌ها خرید و امتیاز کسب کنند و در قرعه‌کشی برنامه «شب‌های یاسوج» شرکت کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president