آوای جنوب

حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در گچساران/افتتاح بیمارستان نرگسی گچساران تا پایان امسال

آوای جنوب 

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بیمارستان نرگسی گچساران هم اکنون۹۴درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اگفت: در تلاش هستیم این پروژه تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

افتتاح بیمارستان نرگسی گچساران  تا پایان امسال

به گزارش آوای جنوب از گچساران، علی نبیان در نشست بررسی  بیمارستان در حال احداث ۱۴۰تخت خوابی نرگسی اظهار کرد: طی بازدیدی که صورت گرفت  بسیاری از قسمت های فنی تکمیل شده است.

 معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این پروژه هم اکنون۹۴درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: در تلاش هستیم این پروژه تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

وی  خاطرنشان کرد: تا کنون برای اجرای طرح  بهداشتی در گچساران بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

نبیان با بیان اینکه در حال حاضر مشکل اساسی این پروژه نصب برق  است، گفت: بسیاری از تجهیزات این بیمارستان با برق تست آنها انجام می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه این پروژه  در مرحله  و روزهای پایانی قرار گرفته است و این روزهای پایانی بسیار مهم است، ابراز کرد:  تلاش  و دغدغه مجموعه دولت چه در استان توسط استاندار و چه مقام عالی وزارت بهداشت و راه و شهرسازی این است که این بیمارستان زودتر از زمان مقرر افتتاح شود.

نبیان عنوان کرد:برنامه ما این است که اکیپ ها فعالیت کارگاه علاوه بر تایم مقرر با استفاده از اکیپی دیگر این بیمارستان هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات چهارگانه  بیمارستان توسط وزارت بهداشت خریداری شده است و با تکمیل هر بخش ، این تجهیزات تحویل داده می‌شود، گفت:  با بازدیدی که صورت گرفت ضلع شرقی  بیمارستان این ظرفیت را دارد که پدهلی کوپتر در این منطقه ایجاد شود.

معاون وزیرا راه و شهرسازی خاطرنشان کرد:  امیدواریم با به بهره برداری رسیدن این بیمارستان بتوانیم بخشی از بدهی خود را به این مردم ادا کنیم.

 به گزارش آوای جنوب ، بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی دوگنبدان  بزرگترین بیمارستان در حال ساخت گچساران است که در زمینی به مساحت چهار هکتاربا زیربنای ۱۰هزار و۷۰۰متر مربع در ۶ طبقه و ۲ بلوک  در حال ساخت است.

 بیمارستان نرگسی گچساران  دارای بخش های اورژانس با ۲۵ تخت، درمانگاه، «سی سی یو» با چهار تخت، ۶ تخت «آی سی یو»، بستری جراحی، بستری داخلی، زنان، کودکان و جراحی است.

 کار ساخت این بیمارستان واقع در میدان نرگسی دوگنبدان از مرداد ماه ۹۲ آغاز شده در چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president