کد خبر : 43305
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 بهمن 1398 - 12:56

حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار در فرمانداری گچساران/پاسخ جمالی در خصوص اعتراض سه کاندیدای گچساران و باشت

حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار در فرمانداری گچساران/پاسخ جمالی در خصوص اعتراض سه کاندیدای گچساران و باشت

معاون سیاسی و امنیتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با متخلفان انتخاباتی برخورد جدی صورت می‌گیرد، گفت: تاکید شدید استاندار به عوامل برگزار کننده انتخابات بر اصل بی‌طرفی است. احد جمالی امروز د گفت‌وگو با خبرنگار آوای جنوب در گچساران اظهار کرد: طبق اعلام وزارت کشور و ستاد انتخابات با هماهنگی و نظارت شورای

معاون سیاسی و امنیتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با متخلفان انتخاباتی برخورد جدی صورت می‌گیرد، گفت: تاکید شدید استاندار به عوامل برگزار کننده انتخابات بر اصل بی‌طرفی است.

احد جمالی امروز د گفت‌وگو با خبرنگار آوای جنوب در گچساران اظهار کرد: طبق اعلام وزارت کشور و ستاد انتخابات با هماهنگی و نظارت شورای نگهبان در دوم اسفندماه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم زمان در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه فرآیند انتخابات از سه ماه قبل آغاز شده و آخرین فرآیند رسیدگی به صلاحیت داوطلبان از سوی شورای نگهبان بود که به اتمام رسیده است، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم در این استان فراهم شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ۱۶ هزار ۵۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی برگزاری کننده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده دارند.

جمالی عنوان کرد: آرای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸۰۷ صندوق اخذ رای جمع‌آوری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اموزش های لازم در جهت برگزاری انتخابات تا ۲۰ سال آینده موثر خواهد بود، گفت: در زمینه ایجاد امنیت در برگزاری انتخابات، شورای تامین استان ، تیم خوبی است و وحدت خوبی حاکم شده است و همه مصمم هستیم این انتخابات در امنیت و سلامت لازم برگزار شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تمهیدات لازم اتخاذ شده است، افزود: در زمینه اقلام انتخاباتی و تدراکات مشکلی وجود ندارد .

جمالی با اشاره به اینکه با تمهیدات اندیشه شده امیدواریم که انتخابات خوبی برگزار شود، گفت: تاکید شدید استاندار وشخص بنده که به عنوان رئیس ستاد برگزاری انتخابات در استان بر فرماندار و بخشداران و کلیه کسانی که در امر برگزاری انتخابات کمک می‌کنند بر اصل بی‌طرفی در انتخابات است و در این قضیه مصمم هستیم و جایی اگر هم خلافی دیده شود برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه اصل قضیه برگزاری انتخابات سالم، شفافیت حرکت به سمت ریل قانون است، خاطرنشان کرد: امیدواریم که انتخاباتی در شان نظام جمهوری اسلامی برگزار شود.
وی همچنین در گفتگو با خبرنگار ما در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی در خصوص اعتراض سه کاندیدای دیگر نسبت به چینش بازرسان و نماینده فرماندار و کاربران بر روی صندوق های رای انجام داده اید اظهار کرد: به جهت بررسی این موضوع از شب گذشته وارد گچساران شدم.
جمالی ادامه داد: جلساتی دیشب با حضور دادستان و فرماندار وهییت اجرایی برگزار شد و پیشنهادات داده شد و مشکل حل شده و ظاهر قضیه حل شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.