آوای جنوب

حضور معاون رئیس جمهور و معاون اقتصادی استاندار در کارخانه خوراک دام، طیور و آبزیان فدک باشت+تصاویر

آوای جنوب 

مدیرکارخانه تولیدخوراک دام،طیور و آبزیان فدک باشت گفت: این کارخانه ظرفیت تولید ۷۰ هزار تن انواع خوراک دام، طیور و آبزیان را در سال دارد


به گزارش آوای جنوب از گچساران، با حضور معاون رئیس جمهور در امور اجرایی، معاون امور اقتصادی استاندار ، فرماندار، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان از کارخانه تولید خوراک دام،طیور و آبزیان فدک در شهرک صنعتی خان احمد باشت بازدید به عمل آمد.

در حاشیه بازدید از این کارخانه سید مهدی محمدی اظهار کرد: این کارخانه در زمینی به مساحت قریب بر هفت هزار مترمربع و با حجم سرمایه گذاری ۱۶۰ میلیارد ریال که با سرمایه شخصی بوده این کارخانه احداث شده است.

مدیر کارخانه تولید خوراک دام،طیور و آبزیان فدک با اشاره به اینکه این کارخانه با توجه به نیاز استان احداث و راه اندازی شده است، افزود: این کارخانه مجهز به آزمایشگاه است.

وی با اشاره به اینکه این کارخانه ظرفیت تولید ۷۰ هزار تن انواع خوراک دام، طیور و آبزیان را در سال دارد، عنوان کرد: براساس مجوزی که صادر شده برای این کارخانه در سال ۱۸ هزار تن تولید انواع خوراک دام، طیور و آبزیان است اما باتوجه به نوع دستگاه‌ها این کارخانه می‌تواند حجم زیادی از خوراک دام، طیور و آبزیان استان را تامین کند.

محمدی با اشاره به اینکه به دنبال توسعه این کارخانه هستیم ، گفت: برای تهیه کنسانتره و مکمل دام یک انبار ۱۰ هزار تنی مکانیزم در حال احداث است که تا پایان فروردین سال آینده تکمیل خواهد شد.

وی عنوان کرد: مصرف سرانه خوراک دام، طیور و آبزیان استان در سال بیش از یک میلیون تن است که هم اکنون این کارخانه ظرفیت تولید ۷۰ هزار تن را دارد.

مدیر کارخانه تولید خوراک دام،طیور و آبزیان فدک ادامه داد: در این کارخانه خوراک دام از جمله ذرت، جو، کنجاله، پنبه دانه تولید می شود.

محمدی اذعان کرد: این کارخانه در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع احداث که زمینه اشتغال ۲۲ نفر به صورت مستقیم و ۴۰ نفرغیر مستقیم را ایجاده کرده است.

وی با بیان اینکه در مهرماه امسال کلنگ احداث این کارخانه به زمین زده شد و در ۲۰ دی ماه امسال این کارخانه تکمیل و به مرحله بهره برداری رسید، خاطرنشان کرد: هم اکنون برای توسعه این کارخانه نیاز به تسهیلات ارزان قیمت است.
در ادامه صمیمی دوست معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به سید مهدی محمدی اظهار کرد: کار شما قابل تقدیر و ستایش است و هر گونه کمکی که از دست ما بربیاید ما نیز پای کار هستیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president