آوای جنوب

حضور آیت الله ملک حسینی در کنار کارکنان عملیاتی نفت و گاز آغاجاری

Picture9نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از تأسیسات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری در استان خوزستان بازدید به عمل آوردند .

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب ، حضرت آیت‌ا… سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه با حضور در جمع کارکنان منطقه نفتی آغاجاری از واحد تأسیسات این میدان نفتی و تاسیسات این شرکت بازدید به عمل آوردند .

آیت‌ا… ملک‌حسینی در جمع کارکنان این شرکت اظهار داشتند : بی‌تردید عملکرد موفقیت‌آمیز شرکت نفت و گاز آغاجاری در بهینه‌سازی و افزایش تولید نفت و گاز افق روشنی را جهت رسیدن به اهداف تعالی نظام جمهوری اسلامی ، ترسیم می‌کند .

ایشان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه کارکنان صنعت نفت افزودند : کار شما کاری سخت و افتخارآفرین برای کشور می‌باشد و بی‌شک منطقه نفتی آغاجاری در مناطق نفت خیز جنوب اهمیت و جایگاه مهمی به عنوان قطب نفتی در اقتصاد کشور دارد .

در پایان آیت‌ا… ملک‌حسینی در دفترثبت بازدیدکنندگان کارکنان متنی به عنوان یادبود نوشتند .
همچنین محمد باورساد مدیرعامل شرکت نفت و گاز اغاجاری از حضور و بازدید حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه و نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری از منطقه نفتی آغاجاری قدردانی کرد.
**شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری یکی از پنج شرکت تولیدکننده نفت خام و گاز طبیعی، تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است، که در زمینه استخراج، فرآورش و انتقال نفت و گاز فعالیت می‌کند. این شرکت در مجموع دارای ۴۵ واحد عملیاتی می‌باشد، که شامل: ۱۲ واحد بهره‌برداری، ۸ کارخانه گاز و گاز مایع، ۱۸ ایستگاه تقویت فشار و تزریق گاز، ۴ واحد نمکزداییمی‌باشد.

شرکت نفت و گاز آغاجاری مدیریت هشت میدان نفتی را برعهده دارد. این میادین عبارتند از: میدان نفتی آغاجاری، میدان نفتی کرنج، میدان نفتی پرنج، میدان نفتی پارسی، میدان نفتی رامشیر، میدان نفتی رگ سفید، میدان نفتی پازنان و میدان نفتی مارون.

این شرکت با ظرفیت تولید میانگین ۷۸۳ هزار بشکه در روز نفت سبک و سنگین از هشت میدان نفتی جهت تأمین خوراک پالایشگاه‌های داخلی و صادرات، همچنین ۳۰٫۸۷۰ بشکه مایعات گازی در روز، همچنین با در اختیار داشتن ۷۰۰۰ کیلومتر خطوط لوله، بزرگترین ایستگاه تزریق گاز خاورمیانه و ۲ پالایشگاه گاز از جمله شرکت‌های تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به شمار می‌رود.
شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، در ۱۲۵ کیلومتری اهواز در جنوب غربی کشور ایران، و جنوب شرقی استان خوزستان در شهرستان امیدیه واقع شده‌است که وظیفه اصلی آن تولید نفت خام، گاز مایعات گازی و همچنین تزریق گاز به مخازن محدوده جغرافیایی تحت مدیریت می‌باشد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری با گستردگی ۲۵ هزار کیلومتر مربع پراکندگی در نقاط کوهستانی و صعب العبور استانهای خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد و سواحل استان بوشهر، قرار دارد.Picture8 Picture15 Picture16 Picture14 Picture12 Picture10 Picture11 Picture9 Picture2 Picture1 Picture5 Picture4 Picture6 Picture7 Picture3

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. مظلوم گفت:

    درود بر محمد باورساد و آیت الله ملک حسینی

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president