آوای جنوب

حجازی: دشمنان به دنبال جوسازی و سیاه نمایی در امر انتخابات هستند

آوای جنوب،

 

به گزارش آوای جنوب از گچساران، حجت الاسلام سید امین الله حجازی، امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت:خداوند را شاکریم که برادران آبرومند و سرفراز فلسطینی مان حسابی از دشمنان اسلام و رژیم کودک کش اسرائیل زهر چشم گرفتند،فلسطینان قبل ها با سنگ با دشمن مقابله می کردند در حالی که امروز موشک می زنند و رژیم صهیونیستی مجبور می شوند در زیر زمین جلسه بگذارند.

وی افزود:سوم خردادماه نیز نقطه عطفی است که باید همیشه جاودانه بماند ؛چرا که دشمن فهمید نمی توانید با ملت سرفراز و مومن ایران اسلامی نبرد کند، و آن چیزی که باعث شد روند جنگ تغییر کند حماسه فتح خرمشهر بود و همیشه باید این روز بزگ گرامی داشته شود و به روح همه شهدای اسلام درود می فرستیم.

امام جمعه گچساران در ادامه در خصوص اهمیت انتخابات پیش رو گفت:دشمنان همچنان به دنبال جو سازی و سیاه نمایی در امر انتخابات هستند و تلاش می کنند که مردم در انتخابات حضور پیدا نکنند ، و این عدم مشارکت برخی اوقات از زبان نادانانی که درون کشور هستند هم گفته می شود.

وی یادآورد شد: دشمن، دشمن است و این بار هم خیلی بیشتر دشمنی می کند و تلاش می کند فتنه و توطئه و القای ناامیدی در جامعه ایجاد کند، این انتخابات با سایر انتخابات متفاوت است،گاهی اوقات پیش می آید که مسئولی هم جرات مقابله با دشمن ندارد در حالی که در برخی روایات نقل شده است که با دشمن باید قرص و محکم و قاطع برخورد کرد، دشمن ممکن است رنگ به رنگ شود و در سبک های مختلف دشمنی کند اما باید با هشیاری و بصیرت مراقب فتنه ها و توطئه های دشمن نیز بود.

خطیب جمعه گچساران گفت:به دلیل اینکه اینبار بحث انتخابات را در پیش رو داریم ، دشمن همه تلاشش را بکار می برد که مردم شرکت نکنند که هم در فرمایشات رهبر انقلاب و هم مراجع تقلید بیان شده که بر مومنین لازم است که در انتخابات شرکت کنند و رای بدهند و دشمن را سرجایش بنشانند، حتی برخی مراجع هم این امر را واجب دانسته اند.

حجازی گفت:هرچند سختی ها و مشکلاتی در کشورمان وجود دارد که در برخی موارد دستور برون کشور است ، در برخی موارد نیز از دورن کشور به برون کشور گفته می شود که هرچه می توانید بیشتر فشار بیاورید تا این نظام تغییر موضع بدهد یعنی برگشت به همان بردگی و نظام طاغوت و قانون ننگین کاپیتولاسیون.

وی در ادامه بیان کرد: هرکدام مبلغ شویم و هرکسی باید دیگران را به حضور پرشور در انتخابات ترغیب کند، حضرت آقا فرمودند درست است که انتخابات در یک روز باقی می ماند اما اثراتش تا چند سال باقی می ماند در انتخابات شرکت کنید و انتخابات را متعلق به خودتان بدانید و از خداوند هدایت و کمک بخواهید و پای صندوق بروید و رای بدهید، کسی که دلسوز مردم است مردم را از رفتن پای صندوق رای منع نمی کند.

حجازی تصریح کرد:حضرت آقا فرمودند که در امر انتخابات ملاحضات اخلاقی جدا رعایت شود و اگر نامزدهای انتخابات هم در مناظراتشان و هم مصاحبه ها و …اخلاقی اسلامی را رعایت کنند این مهم در جامعه سرریز خواهد شد و این می شود یک جامعه دینی و اخلاقی .

امام جمعه گچساران اظهارکرد: همه کاندیداها و هم هواداران شان اخلاق اسلامی را حتما مد نظر داشته باشند و اگر کاری کند و با آبروی کسی بازی کند گناهش باقی خواهند ماند اگرچه انتخابات در واقع عبادات است، چون موجب اقتدار اسلام ومسلمین خواهد شد و هر برگ رای که در صندوق ریخته می شود به عنوان گلوله ای به قلب دشمن خواهد بود.

وی تصریح کرد: امید است با انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری، رئیس جمهوری به عنوان منتخب مردم انتخاب شود که به هیچ عنوان میدان به دشمن ندهد و دوستان را تقویت کند و میدان به اهل اختلاس و دشمن ندهد هرکسی که می خواهد باشد و نیز امیدواریم اوضاع بی عدالتی و نابسامانی کشور مرتفع شود و ان شاءالله در آینده حل مشکلات معیشتی،بیکاری جوانان و …را هم داشته باشیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president