همزمان با ولادت باسعادت امام زمان (عج) با توجه به وضعیت قرمز کرونایی گچساران که عملا امکان برگزاری جشن نیمه شعبان به طور معمول فراهم نبود، اما عاشقان حضرتش در حد توان اقدام به برگزاری و راه‌اندازی کاروان‌های شادی و ایستگاه‌های صلواتی و غیره به صورت خودجوش، مردمی و هیئتی نمودند.

در این میان کار زیبایی مشاهده شد که با پرس و جو به جوانان خوب گچسارانی در گروه جهادی رسیدیم. برنامه از این قرار بود خانواده‌هایی محرومی که مدت‌ها امکان نشاط و تفریح آنچنانی برایشان فراهم نبود، با دعوت این گروه جهادی به جشنی دعوت شدند که در باغ رستوانی سفره اطعام مهدوی آماده پذیرایی از آنان بود. فضایی بسیار زیبا که مهیا شده بود برای این جشن.. و لبخند دلنشین کودکان به این زیبایی افزوده بود.

این برنامه ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد و جوانان بانی این جشن زیبا می‌گفتند همه هزینه این جشن از محل کمک‌های مردمی و خیرین گچسارانی تهیه شده و گزارش گروه جهادی از طریق فضای مجازی به سمع و نظر آنان و عموم مردم شهرستان رسانده می‌شود.

شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۹۰۴۵۸ بنام گروه جهادی باران رحمت گچساران آماده دریافت نذورات و کمک‌های خیرخواهانه همشهریان برای نیازمندان می‌باشد.

تو نیکی می کن و در دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد باز