آوای جنوب

حاج ایاز اکبری به جمع شورای شهر پیوست/قرار گرفتن در جای مرحوم علی خوان‌پایه بسیار سنگین است

ایاز اکبری، عضو علی‌البدل شورای اسلامی شهر دوگنبدان به دلیل درگذشت علی خوان‌پایه از اعضای شورای این شهر، تحلیف و به جمع شورا پیوست

اکبریعضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان گفت: سلایق و گرایش‌های سیاسی در راه خدمت به مردم نباید دخیل باشد.

آوای جنوب؛

عصر امروز مراسم تحلیف عضو جدید شورای اسلامی شهر دوگنبدان با حضور فرماندار گچساران و اعضای شورای شهر دوگنبدان برگزار شد.

در این مراسم ایاز اکبری، عضو علی‌البدل شورای اسلامی شهر دوگنبدان به دلیل درگذشت علی خوان‌پایه از اعضای شورای این شهر، تحلیف و به جمع شورا پیوست.

عضو جدید شورای اسلامی شهر دوگنبدان در این مراسم با بیان اینکه پذیرفتن مسئولیت و قرار گرفتن در جای مرحوم علی خوان‌پایه بسیار سنگین بوده که امیدوارم با همکاری و تعامل دیگر اعضا خدمتگزار خوبی برای مردم باشم.

ایاز اکبری با بیان اینکه وارد شدن به شورای اسلامی شهر دوگنبدان به دلیل درگذشت همکار دلسوز شورا بسیار سخت و تلخ است، گفت: با این همه اصل خدمتگزاری به مردم بوده و حکمتی در این امر نهفته است که امیدوارم جایگزین قابل قبولی برای نیروی فعال و دلسوز شورای اسلامی شهر دوگنبدان باشم.

ایاز اکبری با تأکید بر خدمتگزاری ویژه به مردم بیان کرد: در راه خدمت به مردم نباید سلایق و گرایش‌های سیاسی دخیل باشد و تنها هدف باید مرکزیت خدمت و برطرف کردن مشکلات و درخواست‌های قانونی مردم باشد.

وی ادامه داد: در این شرایط احقاق حقوق مردم را تنها وظیفه خود فارغ از همه تفکرات گروهی و سیاسی می‌دانم و امید است در این راه با استعانت از قرآن و ائمه(ع) نیروی مفید و کارآمد برای شورا و مردم باشم.

عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان با بیان اینکه در حد توان خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده‌ام، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر دوگنبدان از نیروهای توانمند و متخصصی برخوردار است که استفاده از تجارب این همکاران می‌تواند در امر خدمت به مردم تأثیرگذارتر باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president