آوای جنوب

حاجی زاده ،مدیران کهگیلویه و بویراحمدی را تهدید کرد

آوای جنوب

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست کمیسیون ایمنی راه های استان مدیران کل را به قطع اعتبارات ریالی تهدید کرد و گفت: مدیران بدنبال اجرای مصوبات ایمنی راه ها باشند.

به گزارش آوای جنوب  کیامرث حاجی زاده افزود: قرار بود ۳۰ آبان ماه امسال برطرف کردن نقاط کور آنتن دهی، روکش آسفالت همچنین روشنایی محور پاتاوه دهدشت اجرایی شود و اگرتا ۳۰ آذر این مصوبات اجرایی نشود تخصیص اعتبار به این موضوع را قطع می کنیم.

وی در این نشست با بیان اینکه قانون برای جا به جای اجساد در محور های اصلی اینکار را بر عهده دانشگاه علوم پزشکی گذاشته و ما شهرداری ها را موظف کردیم تا محدوده ای از اطراف شهر نیز این کار را انجام دهند گفت: تلاش شود تا آمبولانس های از رده خارج بازسازی و بهسازی شده تا در این رابطه مورد استفاده قرار گیرند.

محمد ملک زاده معاون بهداشت در واکنش به این درخواست معاون عمرانی استاندار گفت:بر اساس قوانین بالادستی حمل اجساد با آمبولانس های دانشگاه علوم پزشکی ممنوع بوده چرا که وظیفه حمل بیمار بر عهده این گروه است.

حاجی زاده در جواب معاون بهداشت خاطر نشان کرد: کار جا به جای جسد در محور اصلی متولی آن دانشگاه علوم پزشکی است و قانون این موضوع به صورت بخشنامه اعلام کرده است.

معاون عمرانی استاندار در نشست کمیسیون ایمنی راه ها خاطر نشان کرد: سرقت های که در محور پاتاوه و دهدشت صورت گرفت به دلیل عدم وجود پاسگاه و عدم استقرار پلیس راهور بود و همین امر برای بحث مراقبت از وسایل ما استرس ایجاد می کند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: شبکه گاز یک شبکه اختصاصی است که نه استعلام آوردند نه هزینه انشعاب که هزینه انشعاب گاز برای بحث پاسگاه محور پاتاوه دهدشت ۲۵ میلیون تومان است که باید پرداخت شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president